Papercut op z'n engels, Cross.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
PapierKut ik moet me weer scheren
zo'n hekel aan
stoer...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge! [afbeelding]
Heb ik gisteren na 5 dagen ook weer eens gedaan.....![]()
woon jij op de 'straat' dan en betaal ik daar '1,00-1,50' voor?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ook van die kleine bekers en heb tot nu toe geen klachten gehoord...![]()
ja, is de twee-wekelijkse scheerbeurt weer aan de orde ja?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Kut ik moet me weer scherenzo'n hekel aan
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
woon jij op de 'straat' dan en betaal ik daar '1,00-1,50' voor?
verklaar je nader schat....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
Vanavond wordt het een latertje.
maar natuurlijk...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Koenz0r het volgende:
Mag ik hier ook melden als nieuwkomeling in dit topic dat ik zo eens een lekker kopje zwarte koffie naarachter ga slaan?
Inclusief peuk?
Het is niet stoer bedoeld hoor..quote:
zo te zien was ik daar ook niet op uitquote:
quote:
Welkomquote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Koenz0r het volgende:
Mag ik hier ook melden als nieuwkomeling in dit topic dat ik zo eens een lekker kopje zwarte koffie naarachter ga slaan?
Inclusief peuk?
Eeej Jortquote:
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.quote:
Het meest hatelijke werk vind ik persoonlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even mijn urenstaat van de laatste maand invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |