woon jij op de 'straat' dan en betaal ik daar '1,00-1,50' voor?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb ook van die kleine bekers en heb tot nu toe geen klachten gehoord...![]()
ja, is de twee-wekelijkse scheerbeurt weer aan de orde ja?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Kut ik moet me weer scherenzo'n hekel aan
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
woon jij op de 'straat' dan en betaal ik daar '1,00-1,50' voor?
verklaar je nader schat....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
Vanavond wordt het een latertje.
maar natuurlijk...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Koenz0r het volgende:
Mag ik hier ook melden als nieuwkomeling in dit topic dat ik zo eens een lekker kopje zwarte koffie naarachter ga slaan?
Inclusief peuk?
Het is niet stoer bedoeld hoor..quote:
zo te zien was ik daar ook niet op uitquote:
quote:
Welkomquote:Op maandag 25 juni 2007 09:17 schreef Koenz0r het volgende:
Mag ik hier ook melden als nieuwkomeling in dit topic dat ik zo eens een lekker kopje zwarte koffie naarachter ga slaan?
Inclusief peuk?
Eeej Jortquote:
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.quote:
Het meest hatelijke werk vind ik persoonlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even mijn urenstaat van de laatste maand invullen
ach ja..nog maar een paar weekjes genieten van mijn peuken...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje peuken in je koffie doen...![]()
![]()
daarom wordt het een latertje?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even mijn urenstaat van de laatste maand invullen
Omertaquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.
modn....rsquote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
Mods die misbruik maken van hun privilèges.....![]()
![]()
![]()
Vet Cool Gaaf...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met een bijna 7 jaar oude game krijgt een online reset, dus helemaal opnieuw beginnen met de clan. Iedereen begint vanaf nul weer, dus dat wordt wel cool.
Proberen te verzinnen waar je de uren waarop je gefokt hebt moet gaan boeken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Het meest hatelijke werk vind ik persoonlijk
Diablo IIquote:
online gamenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ooh wel toevallig Omerta krijgt ook een schop
Ik heb me ingeschreven ooit maar nog nooit gespeeldquote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...![]()
wrom schrijf je je dan in...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven ooit maar nog nooit gespeeld
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansiequote:
Ph, hoe ver ben je eigenlijk met je reis organiseren?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het 2x, mijn broer ook, die er mee gestopt is, dus in principe heb ik 4 orginele. Diablo 2. EN dan nog eens 4x de expansie
Ik kan er gewoon niet vanaf komen. Misschien in augustus, blizzard ent. gaat een nieuw spel aankondigen, misschien deel 3
Mijn sociale leven, waar is hij?
sorry, ik heb geen F5 vinger zoals jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ooit meer dan 100% bruglione geweest, wil je me aanraken?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zitten mijn broertjes al 2 jaar onafgebroken te spelen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |