quote]Op maandag 25 juni 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:quote:Op maandag 25 juni 2007 03:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Een eend kan heul nooit een zwaan worden![]()
Maar dat was stiekum een babyzwaantje! Dit is gewoon een ouwe releend, die wordt nooit een zwaan.quote:
Ik wist het,... jij met je inkoppertjesquote:
hooguit rans(hooli)gans misschien?quote:Op maandag 25 juni 2007 04:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was stiekum een babyzwaantje! Dit is gewoon een ouwe releend, die wordt nooit een zwaan.
Hmmmmmm ransgans. Ik zie mogelijkheden!quote:Op maandag 25 juni 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
hooguit rans(hooli)gans misschien?![]()
Of is dat al te hoog gegrepen denk je?
Schandalig hèquote:Op maandag 25 juni 2007 09:36 schreef Talitha het volgende:
Dames jullie moeten beter editten, want ik kan nog steeds teruglezen wat jullie hebben uitgespookt.![]()
Morguh FOK!
Inderdaad! Jullie zouden het editten onderhand toch wel onder de knie moeten hebben.quote:
ben ziek thuis, vandaarquote:
Dat schijnt idd nogal lastig te zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 12:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Inderdaad! Jullie zouden het editten onderhand toch wel onder de knie moeten hebben.
Morguh Leandra!![]()
Ik hoopte vroeger altijd dat de sportdag werd afgelast. Niks zo erg als datquote:Op maandag 25 juni 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
Mijn zoon baalt ook al dat het morgen waarschijnlijk rotweer is... die heeft morgen sportdag![]()
't Is hier best lekker weer hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
tjonge, het is echt heerlijk zomers hè.... sportdag van oudste is afgelast...was in het (openlucht)zwembad, dat is nu misschien niet zo verstandig...
Moest wel lachen: ze moesten groepjes van 3 maken voor morgen.... (het zou voornamelijk softbal worden) dus ze hadden met z'n 3en het sterkste groepje gevormd, had de leraar de groepen weer opgesplitst... dus ik ga er vanuit dat het 3 teams worden waarbij van ieder groepje 1 speler isquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoopte vroeger altijd dat de sportdag werd afgelast. Niks zo erg als dat![]()
Dat is helemaal erg... Softbal en nog niet eens een winnend team hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
Moest wel lachen: ze moesten groepjes van 3 maken voor morgen.... (het zou voornamelijk softbal worden) dus ze hadden met z'n 3en het sterkste groepje gevormd, had de leraar de groepen weer opgesplitst... dus ik ga er vanuit dat het 3 teams worden waarbij van ieder groepje 1 speler is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |