idem.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik mn bed in, over de titel kan niet worden gecorrespondeerd.
Een slaapliedje zit er zeker niet in?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
De oudjes houden nog even een wake over jullie, om er voor te zorgen dat jullie allemaal netjes op tijd naar bed zijn gegaan en zijn gaan slapen met de handjes boven de dekbedden. +'
Welk liedje had je nog even willen horen van ons?quote:
Dat laat ik helemaal aan je eigen improvisatie overquote:Op maandag 25 juni 2007 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk liedje had je nog even willen horen van ons?
Ik zet wel even de computer aan en laat The Chemical Brothers iets in elkaar flansen, schijnt tegenwoordig ook al muziek beschouwt te worden die meuk.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Grulez het volgende:
Dat laat ik helemaal aan je eigen improvisatie over![]()
heheh daarop kan ik in ieder geval goed slapen, bedoel je...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet wel even de computer aan en laat The Chemical Brothers iets in elkaar flansen, schijnt tegenwoordig ook al muziek beschouwt te worden die meuk.
Glastonbury nu maar eens na 3 dagen helemaal uitgezet heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:45 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens slapen, Glastonbury in bed afkijken dan iig
Klinkt wel mooiquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jonkie meldt.
Deze staat sinds gisterenmorgen 42 keer in mijn winamp played.
And it has every right to.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |