Ja, daar lijkt het inderdaad wel een beetje op..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:16 schreef Rasing het volgende:
Hij begon heel erg energiek:
'They opened with an amazing intro in which John showed an amount of energy that I have never seen before'
En dan na een paar nummers instorten? Dat riekt naar het uitwerken van zekere chemische stimulantia die onze favoriete gitarist tot zich heeft genomen...
Wat een zaadstengel is die Flea. Er kan werkelijk geen lachje af bij die kerel. En dan dat gezeik over hoe zwaar touren wel niet is op het eind. Het was te merken dat ze liever niet touren.quote:
Het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Ze vinden touren duidelijk niet veel meer aan. Nou, ze doen er dan ook niks aan om dat te verbergen op het podium. Het is gewoon een zware rip-off om op deze manier je 'show' af te werken. Stop er dan mee als je het niet meer leuk vindt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef Ska-te het volgende:
Nouja dat gaat wel wat ver. Touren is volgens mij ook echt zwaar, zeker als je het al 25 jaar achter elkaar doet.
Het viel je tegen dat John een vraag die afgeleid was van een vraag uit de zwaarste periode van zijn leven niet wou beantwoorden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef DANILXL het volgende:
Ik vind die Flea juist het symphatiekste lid van de band. Hij kan het tenminste opbrengen om nog een interview te doen. Het viel me ook tegen van John dat hij niks wilde zeggen voor de camera.
Hij heeft niet gezegd dat ze het niet leuk meer vinden, hij zei alleen dat het steeds zwaarder wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Ze vinden touren duidelijk niet veel meer aan. Nou, ze doen er dan ook niks aan om dat te verbergen op het podium. Het is gewoon een zware rip-off om op deze manier je 'show' af te werken. Stop er dan mee als je het niet meer leuk vindt.
Overigens heeft een band van dit kaliber het gewoon minder zwaar dan een kleine band. Je doet alles met het vliegtuig / helicopter, je slaap in de duurste hotels, je hoeft niet op of af te bouwen, etc. Neem een voorbeeld aan de Stones, Iron Maiden, Metallica, U2, enz enz. Bands die het nog LEUK vinden om op tour te gaan en het voor het geld al lang niet meer hoeven doen, maar nog wel uitstralen dat ze blij zijn om op dat podium te mogen staan.
Ik weet wel zeker dat de Peppers weinig meer zijn zonder Johnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:18 schreef hjs het volgende:
Goede docu, maar misschien een beetje teveel op John gericht?
dat de RHCP nu niks meer zouden zijn zonder John ?
Maar ja, misschien is het ook wel zo, hij is wel briljant in zijn guitar spel
Maar wat is dat lang geleden zeg dat ze op de dam stonden, 1989 ik wordt oud
Wat ben je ook een lieverdquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef RHCPeter het volgende:
Ik heb het opgenomen op de dvd-recorder. Kan het op dvd zetten. Mensen die het willen hebben (tegen een kleine vergoeding, als in kosten dvd en opsturen) moeten maar mailen naar rhcpeter@home.nl
Ow, nicequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de Peppers weinig meer zijn zonder John![]()
Oja, voor de mensen die het gemist hebben: het staat ook op uitzendinggemist
volgens mij heeft die interviewer/verslaggever er wel voor gezorgd dat zn vrienden zoals Flea de beelden zagen en hem kwamen helpenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het viel je tegen dat John een vraag die afgeleid was van een vraag uit de zwaarste periode van zijn leven niet wou beantwoorden?![]()
Waar ik kan het niet vinden ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de Peppers weinig meer zijn zonder John![]()
Oja, voor de mensen die het gemist hebben: het staat ook op uitzendinggemist
Nou, het interview was in 1994, hij ging pas echt afkicken in 1997. Flea kwam volgens mij sowieso nog wel eens langs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:04 schreef DANILXL het volgende:
volgens mij heeft die interviewer/verslaggever er wel voor gezorgd dat zn vrienden zoals Flea de beelden zagen en hem kwamen helpen
Nah, laten we realistisch zijn.. Het is denk ik ook behoorlijk zwaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ertegen aan kijkt. Ze vinden touren duidelijk niet veel meer aan. Nou, ze doen er dan ook niks aan om dat te verbergen op het podium. Het is gewoon een zware rip-off om op deze manier je 'show' af te werken. Stop er dan mee als je het niet meer leuk vindt.
Overigens heeft een band van dit kaliber het gewoon minder zwaar dan een kleine band. Je doet alles met het vliegtuig / helicopter, je slaap in de duurste hotels, je hoeft niet op of af te bouwen, etc. Neem een voorbeeld aan de Stones, Iron Maiden, Metallica, U2, enz enz. Bands die het nog LEUK vinden om op tour te gaan en het voor het geld al lang niet meer hoeven doen, maar nog wel uitstralen dat ze blij zijn om op dat podium te mogen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |