quote:
Op maandag 25 juni 2007 02:40 schreef Metal_Mart het volgende:Ik ben ook net terug (Rotterdam). Stond op een dramatische parkeerplaats, een eindje van het park vandaan. Er zat echt een half uur geen beweging in. Op een bepaald moment ging gewoon een of andere gozer het verkeer staan regelen, dat was wel een mooie actie
![]()
. Het liep toen ook een stuk beter. Maar natuurlijk wel treurig dat er vanuit de organisatie geen verkeersregelaars zijn om de boel ordentelijk van het parkeerterrein af te helpen.
Het concert zelf: normaal ga ik niet naar dit soort concerten (rustig en een populaire band). Ik vond het wel aardig, maar niet spectaculair. Het podium vond ik wel echt schitterend, tenminste: voor wat ik ervan kon zien. Dit is de laatste keer Goffertpark voor mij, wat een ongelooflijk KUT-locatie is dat toch. Het podium staat op het hoogste punt van het park, dus iedereen in het publiek voor je staat dus steeds een stukje hoger. Resultaat: je staat het hele concert op videoschermen te volgen, die eigenlijk ook nog te laag hangen. Bagger.
Overigens: waar was het geluid? Ze speelden echt met veel te weinig volume voor zo'n grote menigte. De bassdrums waren niet te voelen en de ingetogen stukjes leken qua volume wel huiskamerniveau. Ook vond ik dat er teveel gepield werd met intermezzo's. 1 solootje is leuk, maar niet 4 of 5. De interactie met het publiek was ook ver te zoeken.
Kortom: eens maar nooit weer. Maar ik heb me wel vermaakt. Ik vond die rap-act nog het leukst, vanwege de amusementswaarde. Wat een onwaarschijnlijke kneus.
![]()
My thoughts exactly!!
Het vervoer ging redelijk. Wederhelft en ik komen uit Delft, eerste stuk tot Arnhem met de auto gereden, aldaar op een handig plekje dicht bij het station gezet en het laatste stuk vervolgens met trein en pendelbus. Ging allemaal best vlot.
Het was een aardig concert, maar idd zeker niet spectaculair naar mijn mening. De intermezzo's te lang en te vaak, en weinig interactie met publiek. Het geluid had ook aanzienlijk opgeschroefd mogen worden, want de bas van Flea had lekker vet moeten knallen...dat verdient zo'n wereldmuzikant!!
Voor mij was het de 1e keer in het Goffertpark en ik had al snel besloten: eens maar nooit weer. Wat een prut-park. Met dank aan jou Metal_Mart dat ik nu weet dat het podium blijkbaar op het hoogste punt van het park staat. Wie verzint dat in godsnaam?!
Gelukkig zijn we na 3 nummers wat meer aan de zijkant gaan staan, zodoende heb ik alsnog een beetje kunnen genieten van de nummers.
Voorprogramma was te hilarisch! Die gast in z'n onderbroek! Tweede act was stuk beter...kregen iig de handjes op elkaar.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...