Ik verbeeldde me het niet hoor, de man die in de middelste auto zat sprak ook zijn vermoedens uit, en om die adem kon je niet heen. Daarnaast deed ie zijn dingen nogal traag, rijbewijs uit zijn zak pakken, dingen opschrijven. Hij had ruzie met zijn vriendin gehad, zei ie.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef Malle_beer het volgende:
Die gast was bevriend met de politie?
Jij verbeeldde je dat die gast naar alcohol rook?
Dat weet ik niet, ben zelf ooit tegen een paal aangereden en heb toen niet hoeven blazen. Had overigens ook niet gedronken... heb er zo'n &*&-hekel aan als mensen zo egoistisch zijn en met alcohol op achter het stuur gaan zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef Oosthoek het volgende:
Vreemd. Blazen is standaardprocedure in zo'n situatie bij mijn weten.
Kut dan. Maar ik wilde de TT een beetje netjes houden.quote:
Klopt hoor, als dat niet het geval was had ik alsnog de politie wel gebeld. Maar moreel gezien vind ik het niet kunnen dat iemand die (flink?) gezopen heeft er zo mee weg komt. Lijkt mij 1 van de belangrijkste zaken die de politie moet checken.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk niet dat het veel verschil uitmaakt.
De achterste auto reed tegen de (stilstaande?) middelste auto die vervolgens jouw auto raakte. Ik denk dat de verzekeringsbedrijven van alle partijen wel zullen concluderen dat jou en de auto achter je niets te verwijten valt en dat de schuld volledig bij de achterste auto wordt gelegd. Jullie verzekeringen zullen dan uitkeren en het geld gaan verhalen op (de verzekering) van de achterste bestuurder.
Nee hoor, ik ben mooi slank en kan eten wat ik wil! Zélfs McDonalds!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie gaat er dan ook eten bij de McDonalds
En dan wel klagen als die vetrollen van de zomer onder je bikini uitkomen he ! Zeikstreem !
Ja, ik zit alleen te denken: die jongen is inmiddels al weer thuis of ergens anders, qua verzekering maakt het niet uit. Maar dan heb je het dus over principekwesties.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef Noway666 het volgende:
Achteraf klote, je kan het niet meer bewijzen hij heeft thuis van "schrik" natuurlijk een paar biertjes genomen.
Altijd de politie bellen, zeker als je dat soort dingen vermoed, bel ze opnieuw.
Jaja !quote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben mooi slank en kan eten wat ik wil! Zélfs McDonalds!![]()
jaaquote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef Noway666 het volgende:
Achteraf klote, je kan het niet meer bewijzen hij heeft thuis van "schrik" natuurlijk een paar biertjes genomen.
Altijd de politie bellen, zeker als je dat soort dingen vermoed, bel ze opnieuw.
Mijn TTquote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jaaMaarjaa, hoop dat je TT snel weer gefixed is..
Wat klaag je dan ?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mijn TT
Ik rijd een uberhippe Peugeot 306!
ja, nu je het zegt... dan had ie natuurlijk zelf voor de kosten op kunnen draaien? Wat dat betreft heb je gelijk idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef LoggedIn het volgende:
Wees blij, als die gozer geblazen had en hij had teveel gedronken, kon het best nogal eens een gezeik worden om de schade te verhalen op zijn verzekering
Dat was ie alquote:
Idd... ik dacht er net aan. Als er bij een bestuurder alcohol in het spel is, keert de verzekering de schade aan de eigen auto niet uit. Andere schade die door zo'n bestuurder berokkend is, wordt wel vergoed, maar de verzekering zal dit op de bestuurder gaan verhalen (en als je iemand invalide of dood rijdt, is dat nogal een dure rekening).quote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef LoggedIn het volgende:
Wees blij, als die gozer geblazen had en hij had teveel gedronken, kon het best nogal eens een gezeik worden om de schade te verhalen op zijn verzekering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |