Das zeer opmerkelijk, 'k geloof er geen zak vanquote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op...?? heb er drie en VWO gedaan??
bij poker word er gezegd dat je maximaal 80 % skill (niveau) kan hebben en 20% is the luck factor.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:31 schreef easysatellite het volgende:
[..]
kansspel qua wat voor kaarte je krijgt, maar niet wat je ermee doet dan moet je toch echt wel nadenken![]()
dennis is de slimste, nu weten mensen niet of hij bluft of dat hij echt goeie kaarten heeftquote:Op zondag 24 juni 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
Dit is een beetje dom van de miljonairs.. Ze laten allemaal kaarten zien (behalve Dennis)
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Die ene speler heeft allemaal tatoeages, maar mensen met tatoeages zijn toch dom.
daar kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
bij poker word er gezegd dat je maximaal 80 % skill (niveau) kan hebben en 20% is the luck factor.
Puma, ik heb begrepen dat jij regelmatig speelt. Hoe zou het iemand in een serieus tournooi vergaan als hij/zij doet wat Brian heeft gedaan? Even meekijken op tv tijdens een plaspauze?quote:
Zie je toch verkeerd. Zeker als het een potje tussen alleen gevorderde spelers betreft.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is poker een simpel geluksspelletje, of zie ik dat verkeerd![]()
heel verkeerd maar dat neemt niemand je kwalijk...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is poker een simpel geluksspelletje, of zie ik dat verkeerd![]()
kan je ook beter in blikjes houden,quote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef F04 het volgende:
Wtf, red bull in zón kan.
Zoiets drink je toch in blikjes.
niet sneller. om de 25 minuten..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het duurt te lang dus de blinds gaan sneller omhoog
Het duurt een a twee jaar voor dat die pigmenten je hersens aan beginnen te tasten. Serieus effect is vaak pas na drie jaar. Misschien heb je de tattoos later laten zetten?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op...?? heb er drie en VWO gedaan??
Zo'n iemand ligt er dan gegarandeerd uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Puma, ik heb begrepen dat jij regelmatig speelt. Hoe zou het iemand in een serieus tournooi vergaan als hij/zij doet wat Brian heeft gedaan? Even meekijken op tv tijdens een plaspauze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |