ik niet tot Nu toe, had hij Huub er uit moeten spelen!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dennis houd ook het meeste zijn mond dicht..das zeer slim van hem.
nee...ze moeten stuiteren strax...tis 2339..geen normaal mens gaat nu redbull drinken..tenzij...die aant stappen is..of in de gouden kooi zit..quote:
waar slaat dat nou weer op...?? heb er drie en VWO gedaan??quote:Op zondag 24 juni 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Die ene speler heeft allemaal tatoeages, maar mensen met tatoeages zijn toch dom.
Puhleazzze..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:29 schreef farscapevr6 het volgende:
preflop all inn is goed daar
call met Ax is discutabel alhoewel ik niet weet hoeveel %% van z n stack t was om te callen
Omdat hij vals speeld.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef easysatellite het volgende:
brian heeft wel vaak goeie kaarte zeg
Het is een complot van de redactie, zeg ik je.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef easysatellite het volgende:
brian heeft wel vaak goeie kaarte zeg
bezuiniging...toch raar die boetes zouden meer cash voor John opleveren toch haaha.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef F04 het volgende:
Jammer dat stream 2 steeds het zelfde camerastandpunt is.
Misschien dat DGK te weinig personeel heeft?
kansberekening en lezen bij je tegenstander.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
geen idee hoe dat bij poker werkt - voor mij is dit nog altijd een kansspel![]()
kansspel qua wat voor kaarte je krijgt, maar niet wat je ermee doet dan moet je toch echt wel nadenkenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
geen idee hoe dat bij poker werkt - voor mij is dit nog altijd een kansspel![]()
onmogelijk..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is een complot van de redactie, zeg ik je.
En er nog serieus op in gaan ookquote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op...?? heb er drie en VWO gedaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |