Jaloers. Zou ik nooit mogen van mijn moeder.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:53 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat ben jij vermoeiend joh...en pleur nou toch op met je gezeur over tatoes..ben je zo lichtgevoelig dat je erzelf geen eentje kan nemen ofzo..ben je jaloers..jankert.
De blinds waren toch 200 - 400.... dus het gaat nu echt snel.... nog een uurtje misschien?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
denk ut...weet jij de blinds toevallig...40.000 fishes in het spel...maar nog veel spelers..dus kan nog wel effe duren..afhankelijk vd blinds dus..
word er ook een beetje moe van tis toch een cos...?? of was het ik zeik een ander op het fok forum af site???quote:
hmmquote:Op zondag 24 juni 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
De blinds waren toch 200 - 400.... dus het gaat nu echt snel.... nog een uurtje misschien?
Ok, klaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
word er ook een beetje moe van tis toch een cos...?? of was het ik zeik een ander op het fok forum af site???
Speciaal voor jou, nu op Tien...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
nou, 'klees wel hoe dit is afgelopen - had ik al gezegd dat k een hekel heb aan poker? toedeledoki fokkerts![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
nou, 'klees wel hoe dit is afgelopen - had ik al gezegd dat k een hekel heb aan poker? toedeledoki fokkerts![]()
sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt een leuk avondje streamen.... ook complimenten aan de regie... de strijd is redelijk te volgen... Ik hoop dat we straks wel even een chipcount krijgen.... Of heeft iemand een idee?
Yes Mame. (je bent toch een vrouw)quote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ok, klaar.
Je hoeft ook niet op alles te reageren. Ook niet 3 keer te herhalen.
Laat iedereen het gezellig houden![]()
![]()
![]()
Gek he.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
Huub "Wie denken jullie dat er gaat winnen?"
Lieke meteen vooraan "JIJ"
Das een herhaling van gisteren... en misschien vorige week en daarvoor...quote:
Het is goed te volgen door de commentator, maar de kaarten mogen van mij wel meer en beter in beeld gebracht worden. 3 streams bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt een leuk avondje streamen.... ook complimenten aan de regie... de strijd is redelijk te volgen... Ik hoop dat we straks wel even een chipcount krijgen.... Of heeft iemand een idee?
Ik heb alleen wat last van die wazige camera onder Meino's kaarten...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is goed te volgen door de commentator, maar de kaarten mogen van mij wel meer en beter in beeld gebracht worden. 3 streams bijvoorbeeld.
hahaha...dat zei ik toch ook dat het net lijkt alsof de meisjes als gangsterslavinnetjes achter zitten te kijken...naar de big man playing hhhquote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
Even een feministische opmerking: ik vind het wel net 1950 met de vrouwen en de mannen qua verdeling. Ook het gedrag is![]()
![]()
idem ditoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
Even een feministische opmerking: ik vind het wel net 1950 met de vrouwen en de mannen qua verdeling. Ook het gedrag is![]()
![]()
goedquote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Sharpeyed het volgende:
Hoe staat Dennis ervoor?. Heb het een tijdje niet gevolgd.
wie doet hij mee dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Sharpeyed het volgende:
Hoe staat Dennis ervoor?. Heb het een tijdje niet gevolgd.
lieke, de slavin.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
viese hoer/groupie/golddigger dat ze isquote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke, de slavin.
lieke kus ajb huub's voeten en kruip met hem mee aan een honden-ketting
Alleen voor Lieke gun ik Huub de winst al nietquote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
Ze is ook net Amanda zoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke, de slavin.
lieke kus ajb huub's voeten en kruip met hem mee aan een honden-ketting
Ik dacht al een tijdje zoiets van hetzelfde... de vrouwelijk rol in het huis lijkt heel modern maar als je goed kijkt is het een karikatuur van vrouwen.... Aan de andere kant als je naar de mannen kijkt is het ook maar een lachertje.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Lieke is gewoon topwijf.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef easysatellite het volgende:
lieke doet weet alsof ze alles ownt
Wat je zegt dat ben je zelf.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef easysatellite het volgende:
[..]
viese hoer/groupie/golddigger dat ze is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |