quote:Op zondag 24 juni 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
nou, 'klees wel hoe dit is afgelopen - had ik al gezegd dat k een hekel heb aan poker? toedeledoki fokkerts![]()
sluit me hier helemaal bij aan!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt een leuk avondje streamen.... ook complimenten aan de regie... de strijd is redelijk te volgen... Ik hoop dat we straks wel even een chipcount krijgen.... Of heeft iemand een idee?
Yes Mame. (je bent toch een vrouw)quote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ok, klaar.
Je hoeft ook niet op alles te reageren. Ook niet 3 keer te herhalen.
Laat iedereen het gezellig houden![]()
![]()
![]()
Gek he.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
Huub "Wie denken jullie dat er gaat winnen?"
Lieke meteen vooraan "JIJ"
Das een herhaling van gisteren... en misschien vorige week en daarvoor...quote:
Het is goed te volgen door de commentator, maar de kaarten mogen van mij wel meer en beter in beeld gebracht worden. 3 streams bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt een leuk avondje streamen.... ook complimenten aan de regie... de strijd is redelijk te volgen... Ik hoop dat we straks wel even een chipcount krijgen.... Of heeft iemand een idee?
Ik heb alleen wat last van die wazige camera onder Meino's kaarten...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is goed te volgen door de commentator, maar de kaarten mogen van mij wel meer en beter in beeld gebracht worden. 3 streams bijvoorbeeld.
hahaha...dat zei ik toch ook dat het net lijkt alsof de meisjes als gangsterslavinnetjes achter zitten te kijken...naar de big man playing hhhquote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
Even een feministische opmerking: ik vind het wel net 1950 met de vrouwen en de mannen qua verdeling. Ook het gedrag is![]()
![]()
idem ditoquote:Op maandag 25 juni 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
Even een feministische opmerking: ik vind het wel net 1950 met de vrouwen en de mannen qua verdeling. Ook het gedrag is![]()
![]()
goedquote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Sharpeyed het volgende:
Hoe staat Dennis ervoor?. Heb het een tijdje niet gevolgd.
wie doet hij mee dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:04 schreef Sharpeyed het volgende:
Hoe staat Dennis ervoor?. Heb het een tijdje niet gevolgd.
lieke, de slavin.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef avonne het volgende:
Huub "Wie denken jullie dat er gaat winnen?"
Lieke meteen vooraan "JIJ"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |