Is ie gecastreerd?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:17 schreef Villalux het volgende:
dennis heeft geen ballen
precies...wij zijn technisch met die caps bezig copieen te maken van beeld materiaal waar die ene wet over gaat wat je ook in bioscopen ziet....dus jongens lekker Bquote:Op zondag 24 juni 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De beelden komen van 10 en daar maken wij momentopnamen van, dus ...
Denk niet dat die andere jongens heel erg blij zullen zijn, als ze zouden weten dat Brian heeft staan kijken tijdens een zogenaamde plaspauze.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Door slechts de kaarten van 'n ander te zien weet je nog niks, het gaat er om wat diegene er mee doet. Naar mijn weten stond hij niet veel langer dan een paar seconden bij dat scherm. Het desbetreffende potje gaat geheel aan hem voorbij. Ik zou 't onzin vinden als dit een diskwalificatie waard is bij een pokerspel van dit niveau.
Ik zou hem diskwalificeren..punt uit...het mag niet...en daarmee basta..of die oetknoet er wat aan heeft of niet...tis vuil werk...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Denk niet dat die andere jongens heel erg blij zullen zijn, als ze zouden weten dat Brian heeft staan kijken tijdens een zogenaamde plaspauze.![]()
Caps zijn enkele beelden uit een copyrighted stream, dus ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus een cap van Fok heeft een copyright van Tien, heel apart.
Dat Tien Caps van ons jat, piept toch ook niemand over?
Hij woont nu bij Lesleyquote:
En men vergeet ook even dat de Tien de rechten van die beelden heeft. Dat ze daar een plaatje van maken en hun naam onder zetten prima maar eigen daar dan niet de rechten van op.quote:
Zo is dat: Vals spelen=opzouten.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zou hem diskwalificeren..punt uit...het mag niet...en daarmee basta..of die oetknoet er wat aan heeft of niet...tis vuil werk...
Ach ze zijn van haarzelfquote:Op zondag 24 juni 2007 23:21 schreef easysatellite het volgende:
natasia zit ongegeneerd aan der tieten
Moet ik nu dokken?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Caps zijn enkele beelden uit een copyrighted stream, dus ja.
Je kan ook geen beeldjes uit een film knippen en die voor de fotowedstrijd inzenden. Het is niet echt creatief zeg maar
Het is onderhand een gewoonte van haar...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:21 schreef easysatellite het volgende:
natasia zit ongegeneerd aan der tieten
lol....ik bedoel Youtube had allang een boodschap van tien gekregen als ze er moeite mee hadden als ze de halve kooi daar zien...dus jongens nogmaals maak je niet druk...tis geen zelf gecreeerd iets..tis iets wat gestolen is en waar verder niemand OOIT moeilijk over gedaan heeft...daarbij stelen van VOL is dubbel stelen dus daar moet helemaal niemand over zeuren...vermoeiend dit..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Caps zijn enkele beelden uit een copyrighted stream, dus ja.
Je kan ook geen beeldjes uit een film knippen en die voor de fotowedstrijd inzenden. Het is niet echt creatief zeg maar
Helemaal gelijk heb je !quote:Op zondag 24 juni 2007 23:20 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik zou hem diskwalificeren..punt uit...het mag niet...en daarmee basta..of die oetknoet er wat aan heeft of niet...tis vuil werk...
Rechtertiet vergeet ze dan nu even, die is behoorlijk uit vorm...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
Het jeukt nog steeds...zoals we duidelijk zien...![]()
[afbeelding]
huub mag in het hok gaan slapen olé olé oléquote:Op zondag 24 juni 2007 23:24 schreef easysatellite het volgende:
huub mag in het hok gaan slapen olé olé olé
huub mag in het hok gaan slapen olé olé olé
Nee, want je hebt geen toestemming voor herpublicatie. Je moet dus gewoon brommenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |