What else is new.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.
Dus de Rat heeft vals gespeeld.
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey...nog even over het WSOP...tis wel in Las Vegas zoals ik al zei..het kan ook niet anders. Tis namelijk gesponsored door Milwaulki en das een fijn biertje daar...en dit is het beste bewijs..ik had net een mailtje gestuurd naar Pokerstars, zie hier het resultaat
Hello Freecreation.
Thank you for contacting us!
We would like to inform you that the WSOP held in Vegas is the main event.
However, other places may run events that award entries to the WSOP.
Let us know if there is anything else we can assist you with.
Als dat zo is...directe ban..en een boete...schandalig...teringlijer..en jah ik scheld want ik respecteer de pro's.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
En 'achter' grijpt zeker wel in he?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brain deed op dat moment niet mee dus had er weinig aan om mee te kijken. Hij zou hoogstens een stukje taktiek mee kunnen krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
de pro'squote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als dat zo is...directe ban..en een boete...schandalig...teringlijer..en jah ik scheld want ik respecteer de pro's.
daar schiet je niet echt iets mee op als jouw kaarten automatisch gefold zijn omdat je weg bent hoor..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Jah jah...moet toch effe duidelijkheid scheppen voor de pokeraars onder ons..Beste Mod.quote:
Was dit maar een "western". Daar krijgen de valsspelers hun verdiende loon met een .45 (alleen maar in gedachten hoor, niet voor het eggie, zo ben ik nou ook weer niet)quote:Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Hij ging naar het toilet, dus een automatische fold, volgens de vertelmeneer.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Als dat zo is...directe ban..en een boete...schandalig...teringlijer..en jah ik scheld want ik respecteer de pro's.
daar schiet je wel wat mee op..want hij kan de kaarten van een ander zien en daardoor de taktiek van iemand ontdekken..tis een diskwalificatie waard.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
daar schiet je niet echt iets mee op als jouw kaarten automatisch gefold zijn omdat je weg bent hoor..![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, kappen met het verzieken van iemands cap.![]()
Vind het wel super onsportief om zoiets te doen, errug laag!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain deed op dat moment niet mee dus had er weinig aan om mee te kijken. Hij zou hoogstens een stukje taktiek mee kunnen krijgen.
gooi anders msn van mij bij jouw erop zal ik t je ff uitleggenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah jah...moet toch effe duidelijkheid scheppen voor de pokeraars onder ons..Beste Mod.
einde verhaal verder heur
Van wie die cap ook is, hands off.quote:
dat schreef ik dus ook...jij snapt het! gaat om taktiek ontdekken..tis net als aan het einde..je MOET de kaarten laten zien bij een call...bij een fold..mag je kiezen..en dan ishet ook nog is show one show all!!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Vind het wel super onsportief om zoiets te doen, errug laag!
Als je er niets mee wint, omdat je zelf dat potje niet mee speelt, wees dan zo fair om niet op de plasma te gaan kijken of je misschien tactieken van anderen kunt ontdekken.
Maar hij kan natuurlijk ook slechte kaarten hebben, en expres druk doen zodat de andere denken dat hij goede kaarten heeft.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Jaap doet te druk, volgens de commentator. Geeft daarmee weg dat hij goede kaarten heeft.
kalm effe.quote:
Door slechts de kaarten van 'n ander te zien weet je nog niks, het gaat er om wat diegene er mee doet. Naar mijn weten stond hij niet veel langer dan een paar seconden bij dat scherm. Het desbetreffende potje gaat geheel aan hem voorbij. Ik zou 't onzin vinden als dit een diskwalificatie waard is bij een pokerspel van dit niveau.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
daar schiet je wel wat mee op..want hij kan de kaarten van een ander zien en daardoor de taktiek van iemand ontdekken..tis een diskwalificatie waard.
Jaap is een behoorlijk acteur, zegt imo. niet veel.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Jaap doet te druk, volgens de commentator. Geeft daarmee weg dat hij goede kaarten heeft.
Dus een cap van Fok heeft een copyright van Tien, heel apart.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
[..]
kalm effe.
Ikweetniets vroeg om caps voor zijn logs. En vervolgens krijgt hij caps met "copy right".
Daar heeft hij niks aan, en bovendien ligt copy right bij Tien, en niet bij de capper.
nou zal je misschien wel is toevoegen...maar msn weinig. mail maar naar freecreations@gmail.comquote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
gooi anders msn van mij bij jouw erop zal ik t je ff uitleggen
farscape44@hotmai
De beelden komen van 10 en daar maken wij momentopnamen van, dus ...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus een cap van Fok heeft een copyright van Tien, heel apart.
Dat Tien Caps van ons jat, piept toch ook niemand over?
Niemand heeft een copy right op die caps....het zijn beelden van 10...de rechten liggen volledig in hun handen..wat maakt iedereen zich druk. tis dat je pc caps kan maken...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
[..]
kalm effe.
Ikweetniets vroeg om caps voor zijn logs. En vervolgens krijgt hij caps met "copy right".
Daar heeft hij niks aan, en bovendien ligt copy right bij Tien, en niet bij de capper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |