quote:Op maandag 25 juni 2007 18:13 schreef Etcetera het volgende:
vertel mij wat![]()
![]()
ik krijg het niet meer uit m'n hoofd
en ook maar net die 2 zinnen
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net een aantal keer een ander nummer geluisterd..gelukkig dat nummer van Jim uit m'n hoofd. Vervolgens: 'heeee, ik heb hem niet meer in m'n hoofd!!!!!!!! Ik weet niet meer hoe 'ie ging
hmmm hoe ging ie nou??
'
En net zo lang nadenken tot ik hem weer had hoor.![]()
![]()
Aaah..dat was wel te verwachtenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Majoor Bosshardt is overleden
Nou is het wel zo dat als je 6 uur werkt de kans wel heel groot is dat je een eetmoment meemaakt (bijna 100%), maar dit vind ik maf. Later in de week heb ik nog van 9 - 14:30, ook zonder lunchpauze maar dat is iets beter uit te houden. Van half elf tot vier heb je eigenlijk ontbijt en als je klaar bent met werk zit je wel heel kort op avondeten om nog te lunchen...quote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat een onzin. als ze nou eens kijken naar de tijden dat je werkt, ipv de uren
Jawel, ook al rook ik niet. Ik denk dat ik gewoon wat brood meeneem en dan in zo'n koffiepauze ga eten, anders wordt het wel erg vervelend.quote:
Nee, als het lang duurt zijn mogelijke oorzaken:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:53 schreef Etcetera het volgende:
als je niet meer post na een bepaald tijdstip, betekent dat dan dat we de hulpdiensten moeten waarschuwen![]()
Bedankt, al moet ik nog beginnen met kokenquote:
Ik moest de eerste 2 maanden bij deze baan ook ontzettend wennen dat ik alleen onder de middag en half uurtje pauze heb, normaal gesproken had ik half 10 een half uur en om half 1 ook. Ik moest echt leren om goed te ontbijten voor ik naar m'n werk ga, anders overleef ik het niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef Etcetera het volgende:
ik zou zo'n honger hebben he, ik moet echt iets eten 's middags. anders word ik licht in m'n hoofd enzo
Waarschijnlijk valt het wel mee, maar ik vind het wel vervelend. Ook omdat m'n werk nou ook weer niet zo spannend is, dan zijn pauzes een welkome afwisseling. En de wetenschap dat als ik een half uur extra ingeroosterd was ik een half uur onbetaalde pauze zou hebben (en het werk dus evenveel kost) helpt ook niet meequote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je daar echt zo veel last van?
Op m'n (inmiddels oude) werk had ik op een dag van 10 uur misschien een kwartiertje pauze. Met extreem drukke dagen kan het voorkomen dat je geen pauze hebt (zoals bijvoorbeeld met de Vierdaagsefeesten)... maar in elk geval nooit ingeroosterde pauzes...
Ik zag geen kalfsbitterballen... Hoe lang leg je de kroketten er meestal in en op welke temperatuur/gasstand?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ojee, ik wens je succes
Tip: snij een paar minuten voordat ie klaar is een beetje in het midden, zodat er wat meer warmte bij kan komen... anders is je kroketje aan de binnenkant nog ijskoud.
Sinds ik erachter ben dat kroketten niet altijd meewerken gebruik ik altijd bitterballen
Meuk is een goed woordquote:Op maandag 25 juni 2007 19:31 schreef Etcetera het volgende:had ik niet eens gelezen
ach, hier worden dingen nogal eens 'meuk' genoemd. en dat is dan vaak een verzameling van dingen die ehm... meuk zijn ja
toch is meuk het mooistequote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meuk is een goed woord
Andere woorden: zooi, troep, prut, unit, ijzer... er zijn er nogal wat
quote:
true, ik kan er ook niet bijquote:Op maandag 25 juni 2007 19:53 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof er niet meer in. Zo debiel, naiėf, achterlijk en pauperig tegelijk kan iemand niet zijn.
Ik verveelde me. Ik was de hele nacht al aan het kloten op Fok! En die TG plaatsen was niet eens het ergste wat ik had gedaan, maar daar werd ik wel voor gestraft..quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:03 schreef geenaam het volgende:
Ik verveelde me. Ik was de hele nacht al aan het kloten op Fok! En die TG plaatsen was niet eens het ergste wat ik had gedaan, maar daar werd ik wel voor gestraft..En dan stuur ik een heel lief mailtje naar de fok redactie om me te laten unbannen en dan krijg ik maar 2 regels terug. Valt me wel wat tegen
Maar ik ben normaal zo'n lieve Fokker.quote:
Ach, ik blijf een lieve fokker. Eén keer gebanned in 3 jaar is geen slechte score. Ik ben er wel enigzins trots opquote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef wyccie het volgende:
En nu ben je dus abnormaal.
Vrij standaardquote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef geenaam het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe usericon?
ik zou die van carcinogeen nemenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef geenaam het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe usericon?
Daarom.quote:
Maar die vind ik niet mooiquote:
Mika en Daantje zijn huisdieren?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
Mika en Daantje zijn thuis
Daatnje vermaakt zichzelf al de hele tijd met een touwtje, maar Mika is erg bangBlaast ook enzo
Hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 21:05 schreef Tubgrilposter het volgende:
Krijg je een IP-ban of alleen een accountban bij het posten van tubgirl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |