quote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
De tubgirl moet wel een afmeting hebben van 255x 369. Als dat niet zo is dan is het geen geldige AKQSC tubgirl.![]()
Leuk he die beesten? Mijn katten jaagden op het muispijltjequote:
Tubgirl is een vrouw, of iets wat daar op lijkt, in een bad. Deze foto's of plaatjes werden veel geplaatst op het Fok! Forum. Na veel gesteggel is dit uiteindelijk verboden. Vele topics hebben een eigen officiele afmeting Tubgirl afbeeldingen. Zo heeft bijvoorbeeld AKQSC de afmetingen 255 x 369. De klaagbaak heeft een algemene afmeting van 232x 396. Zo verschillen ze heel veel wat nog wel eens op onduidelijkheden komt te staan.quote:
Lijkt me lulkoek. Bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Tubgirl is een vrouw, of iets wat daar op lijkt, in een bad. Deze foto's of plaatjes werden veel geplaatst op het Fok! Forum. Na veel gesteggel is dit uiteindelijk verboden. Vele topics hebben een eigen officiele afmeting Tubgirl afbeeldingen. Zo heeft bijvoorbeeld AKQSC de afmetingen 255 x 369. De klaagbaak heeft een algemene afmeting van 232x 396. Zo verschillen ze heel veel wat nog wel eens op onduidelijkheden komt te staan.
Bron: Wikipedia
Excuses. Er zat een klein foutje in.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef geenaam het volgende:
[..]
Een tubgril is in 1978 uitgevonden door Peter Gril. Hij wilde graag zijn net geschoten hertje Schaapje grillen toen hij in het bad zat. Er was maar één manier en dat was om een spatdichte grill te maken die kon drijven. Na veel geknutsel is het hem gelukt. Een vaak gemaakte fout is dat men de tubgirl en tubgril door elkaar haalt, maar het is niet hetzelfde.
Dit is van wikipedia af. Zoek maar op.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
Er loopt hier net opeens een schaap op het pad
Ik ben luiquote:Op maandag 25 juni 2007 21:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dit is van wikipedia af. Zoek maar op.![]()
Ja, kan ik jou daarop aanspreken?quote:
Wie? Zijn dat Pinda en Panda?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
Mika en Daantje zijn thuis
Daatnje vermaakt zichzelf al de hele tijd met een touwtje, maar Mika is erg bangBlaast ook enzo
Ik heb liever ook niet meer dat je gaat kwijlen als je me zietquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, kan ik jou daarop aanspreken?
Ik heb liever niet meer dat het gebeurt. Het is een té grote afleiding
Dan zal je dus nooit een goede tubgirl kunnen plaatsen. Nu kan je beter sterven, want je leven heeft geen doel meerquote:
Jaquote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wie? Zijn dat Pinda en Panda?
Alleen als je je jarretelletje aan hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb liever ook niet meer dat je gaat kwijlen als je me ziet
* snel uitdoetquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleen als je je jarretelletje aan hebt![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dan zal je dus nooit een goede tubgirl kunnen plaatsen. Nu kan je beter sterven, want je leven heeft geen doel meer![]()
![]()
Mika vind ik wel okay, Daantje zou ik zelf niet gekozen hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
JaPinda was uiteindelijk toch niet goed, papa vond het echt helemaal niks. Toen werd het dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |