Weet ik veelquote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
kan het zijn dat er in flash 8 en flash mx2004 verschillen in scripting zitten?

Beh?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
Er loopt hier net opeens een schaap op het pad

Hoe lang duurde het? Het is hier net losgebarsten. Ik moet 25 minuten fietsen en heb geen regenkleding.quote:

Niet werken betekent ook geen centenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
Ik moet leren m'n mobieltje bij me te houden.Voicemail dat ik niet hoef te werken
![]()
![]()

7 minuten een dikke stortbui en toen niks meer en 10 minuten later weer regen en onweerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het? Het is hier net losgebarsten. Ik moet 25 minuten fietsen en heb geen regenkleding.![]()
Als het bij jullie een paar minuten duurde wacht ik nog even.![]()

Nee hoor. Ik krijg elke maand een vast bedrag.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet werken betekent ook geen centen
Maar soms is dat niet zo erg, met dit weer

Ah, ja hier is het net ook opgehouden. Dan krijgen we straks deel 2.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
7 minuten een dikke sort bui en toen niks meer en 10 minuten later weer regen en onweer

gut und wie gehts mit dich?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef Soempie het volgende:
hee Yur! Hoe is het?

Some people have all the luckquote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik krijg elke maand een vast bedrag.![]()

Ich verhungere...quote:

I knowquote:

Dat is misschien wel een goed idee. Ik wilde naar Images. 't Is echt zo'n druilerige dag, ideaal voor de bios.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je Irina Palm kijken?

Nee, ik kan wel ergens tegen. Gewoon niet zoveel zin in een film van Tarantino..quote:

Ja? Kom je naar Groningen?quote:

21.45 Pan's labyrinth = 112 minuten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hangt van de film af. en eigenlijk ook van hoelaaten of ik nu bezig ga met stage verslag

Heb in geen tijden al een nieuwe film meer gezien en de laatste keer dta ik ins kino was bij star wars 3quote:

quote:Op maandag 25 juni 2007 15:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb in geen tijden al gene nieuwe film meer gezien en de laatste keer dta ik ins kino was bij star wars 3

Kan welquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef Soempie het volgende:
Dat is iets van 2 jaar terug, of niet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |