dan wordt je toch Para...geef mij maar gewoon goede kaarten!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
pro's kijken daar doorheen..je hebt nog een mond je oren je lippen..je kaken je rest van je gezicht..ieder trekje kan een zwakte zijn ..je handen...je adem...je lach je niet lach..alles..daar kijken ze dus keihard doorheen.
Dat is geen partij kiezen, dat is constatering van feitenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, gaat die vertelmeneer partij trekken. Huub en Dennis zijn ego spelers en WB een flamboyante.![]()
Jij hebt het sarcasme van dat hele gesprek daarstraks niet opgepikt?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:31 schreef easysatellite het volgende:
ze is toch ook n hoer of nie? ze zei t zelf..
hehehe ik doe t eigenlijk andersom, ben dgk beginnen te kijken omdat ik me verveelde tijdens pokerenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee speel nu niet op een tafel te druk met kijken en tupen hiernnnn
Nee, want het licht gaat daar niet uitquote:Op zondag 24 juni 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Dus als Dennis er eerder uitligt dan Huub moet Dennis een week in het kantoor slapen?
Dat is toch geen straf? Dat is lekker rustig.
Lieke zit daar toch niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:31 schreef CoT het volgende:
Lieke moet zich ook niet overal mee bemoeien, kuthoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |