Neuh, het gaat niet meer over streams, maar ze willen zelf patsenquote:
I know dear, neem me niet te serieus.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Kan die heel lang wachten....A royal flush, strictly speaking, is just a glorified straight flush. A royal flush in spades is considered the highest possible hand. The chances of achieving it are only 1 in the 2,598,960 possible hands
Het gaat meer over jezelf, dus niet hequote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben geen pokervolk..en jah...tis behoorlijk ON topic he..
zowiezo..heb een mailtje gestuurd naar Pokerstars..meestal geven ze snel antwoord..dit vroeg ik ze:quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
its all about hte money, ze kunnen ook hier geld verdienen
nu weer ontopic en vriendjes?![]()
Pokerface of niet, WB spant altijd de kroon.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar t staaaaaaat zo dom, als je je gezicht niet in de plooi kunt houden, poker dan gewoon niet!
Doe ik ook niet...vind poker gewoon errug leuk..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know dear, neem me niet te serieus.
Mequote:Op zondag 24 juni 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
Ziiten er ook mensen hier op Pokerstars?
Brian kan beter een bivakmuts meenemen om zn kaak te verbergen!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pokerface of niet, WB spant altijd de kroon.![]()
lieverd...er waren vragen over pokeren...de regels enzo..en wat de termen betekende ..dan is het op zijn minst aller vriendelijk als iemand dat uitlegd..de een boeit iets meer dan de ander...en jah..tis behoorlijk on topic..dus so be it toch...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Als het over nagels gaat, ga ik de hele libelle site hier neerzetten![]()
![]()
![]()
Dat doen ze nu alquote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Wanneer zouten die semi-profs op en gaan ze spelen om het P.C geld?
Ik speel bijna nooit live, zou er mss ook wel eentje opzetten danquote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah idd..maar ik als pokeraar blijf het zwak vinden..
Hij heeft er verstand vanquote:Op zondag 24 juni 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, gaat die vertelmeneer partij trekken. Huub en Dennis zijn ego spelers en WB een flamboyante.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
lieverd...er waren vragen over pokeren...de regels enzo..en wat de termen betekende ..dan is het op zijn minst aller vriendelijk als iemand dat uitlegd..de een boeit iets meer dan de ander...en jah..tis behoorlijk on topic..dus so be it toch...
Dat is dan niet eerlijk, of die semi's moeten allemaal verliezen. Dit gaat nergens over.quote:
je bent er niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
me2 Freecreation heeft ik daar voor de gezellige medespelers.
pro's kijken daar doorheen..je hebt nog een mond je oren je lippen..je kaken je rest van je gezicht..ieder trekje kan een zwakte zijn ..je handen...je adem...je lach je niet lach..alles..daar kijken ze dus keihard doorheen.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik speel bijna nooit live, zou er mss ook wel eentje opzetten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |