Omdat Jaap bewust de plee smerig maakt. De plee boven schijnt helemaal onder de viezigheid van Jaap te zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom mag Jaap niet beneden pissen van Lieke? Dat moet die toch zelf weten
Misschien maar ze is wel zo'n held om dat toe te geven...(in de ruzie vanaaf met dennis gaf ze dat toch in zekere zin toe..ik neuk huub zolang we willen enzo..)quote:
Omdat hij er een enorme smeerboel van maakt, de schoonmaaksters weigeren hem zelfs schoon te maken. Dus Jaap gaat maar mooi op zn eigen gore pot zitten, zou ik het helemaal mee eens zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom mag Jaap niet beneden pissen van Lieke? Dat moet die toch zelf weten
*pakt glazen bol maar weer eens...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef easysatellite het volgende:
hoelang gaat dit dure????
Lees jij de cossen eigenlijk wel?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef easysatellite het volgende:
hoelang gaat dit dure????
100 - 200 nu.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Redactie. Kunnen jullie even zeggen wat de blinds zijn. en hoeveel tijd er tussen de blinds zijn...
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
Wie is er aan het winnen? Of is dat nog niet duidelijk?
Nu met ondertitel,quote:Op zondag 24 juni 2007 22:39 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik hoorde 4 uur, amar zo t er nu uit ziet gaat t langer dure of nie?
thanx...maar mensen dan kan ik u teleurstellen..want als het nu pas 100-200 is..en de blinds interval is 25 minuten kan het nog lang dure. Redactie maak er 10 minuten van ofzo...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
100 - 200 nu.
om de 25 minuten verhogen.
(en ik ben geen redactie).
5000, dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
thanx...maar mensen dan kan ik u teleurstellen..want als het nu pas 100-200 is..en de blinds interval is 25 minuten kan het nog lang dure. Redactie maak er 10 minuten van ofzo...
Weet jij hun begin stack?
geloof me superborstenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE, geef eens wat langere shots van het dealer-meisje, heb nog geen cap van haar kunnen maken.
Als ze er last van heeft, gaat ze toch lekker naar huisquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Ning het volgende:
[..]
Omdat Jaap bewust de plee smerig maakt. De plee boven schijnt helemaal onder de viezigheid van Jaap te zitten
Had je je beter moeten laten informeren, vanmiddag stond hier informatie over een kwalificatie ergens in Amsterdam als ik het goed hebquote:Op zondag 24 juni 2007 22:42 schreef PumaStreamer het volgende:
En wat nou Golden Open..tis helemaal geen open anders had ik er ook wel gezeten hoor.
NEEEEEEEEEEEEEEE....met een blinds interval van 25 minuten..nou 4 uur is dan nog kort...das 8 keer verhogen is maximale blinds van 3000-6000...het begint pas interessant te worden na anderhalf uur dan zijn de blinds 600-1200...dan gaat het snelquote:
yup maar was alleen op uitnodiging onder bekende toernooispelersquote:Op zondag 24 juni 2007 22:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Had je je beter moeten laten informeren, vanmiddag stond hier informatie over een kwalificatie ergens in Amsterdam als ik het goed heb
Ow ....das nou jammerquote:Op zondag 24 juni 2007 22:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Had je je beter moeten laten informeren, vanmiddag stond hier informatie over een kwalificatie ergens in Amsterdam als ik het goed heb
Ow nou in dat geval dus Open LTD...of the wel Limited...of te wel..gewoon pro's want...geen pro's tegen de kooi bewoners is natuurlijk niet leuk..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:45 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup maar was alleen op uitnodiging onder bekende toernooispelers
Een rat blijft een rat.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:47 schreef daWeasel het volgende:
En die rat van een Brian stond gewoon in de woonkamer op de schermen mee te kijken terwijl de rest gewoon achter de schermen langs loopt om te plassen.
Hij zei net letterlijk : 'maar dit zegt niets, ik kan het ook zo weer kwijt zijn'quote:Op zondag 24 juni 2007 22:48 schreef riri het volgende:
brian snapt nog niet dat ie alles zo weer kwijt kan zijn...
Heb liever die 5 miljoen koffer bij miljoenen jacht...is maar 1 avond...toch wel wat sneller dan in de kooi zitten voor een koffertje van 4 rooitjesquote:
Jah wat voor bullshit is dat dan....vond ik ook al raar..alsof die dames het niet kunnen...denk dat lieke beter een pokerface heeft dan iedere man die daar zit..waarschijnlijk omdaT HAAR gezicht NIKS uitdrukt...maar toch.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:49 schreef agter het volgende:
ik vind het echt jammer dat er alleen mannen aan het spelen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |