Omdat Jaap bewust de plee smerig maakt. De plee boven schijnt helemaal onder de viezigheid van Jaap te zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom mag Jaap niet beneden pissen van Lieke? Dat moet die toch zelf weten
Misschien maar ze is wel zo'n held om dat toe te geven...(in de ruzie vanaaf met dennis gaf ze dat toch in zekere zin toe..ik neuk huub zolang we willen enzo..)quote:
Omdat hij er een enorme smeerboel van maakt, de schoonmaaksters weigeren hem zelfs schoon te maken. Dus Jaap gaat maar mooi op zn eigen gore pot zitten, zou ik het helemaal mee eens zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom mag Jaap niet beneden pissen van Lieke? Dat moet die toch zelf weten
*pakt glazen bol maar weer eens...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef easysatellite het volgende:
hoelang gaat dit dure????
Lees jij de cossen eigenlijk wel?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef easysatellite het volgende:
hoelang gaat dit dure????
100 - 200 nu.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Redactie. Kunnen jullie even zeggen wat de blinds zijn. en hoeveel tijd er tussen de blinds zijn...
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
Wie is er aan het winnen? Of is dat nog niet duidelijk?
Nu met ondertitel,quote:Op zondag 24 juni 2007 22:39 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ik hoorde 4 uur, amar zo t er nu uit ziet gaat t langer dure of nie?
thanx...maar mensen dan kan ik u teleurstellen..want als het nu pas 100-200 is..en de blinds interval is 25 minuten kan het nog lang dure. Redactie maak er 10 minuten van ofzo...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:40 schreef agter het volgende:
[..]
100 - 200 nu.
om de 25 minuten verhogen.
(en ik ben geen redactie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |