kut...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:21 schreef dikkedorus het volgende:
Lijkt mij niet, tenzij je dus idd in de warezzzzz gaat rondkijken. Helaas.
Slavendrijverquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Als ik wat wil backuppen is tar mijn beste slaafje.
Ow en moge trouwens![]()
Succesquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Echt wel;.
goed nu maar eens me $_POST probleemje zien te vinden.
Dankjequote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | <select name="tmb"> <option>Selecteer Telemarketing Buro</option> <option value="121">Klaasje</option> <option value="101">Kloosje</option> </select> <input type="submit" value="Volgende"> </form> |
Ja lijkt mij wel, werkte gewoon goed op me dev bakquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef mschol het volgende:
die dubble punt in je action, mag dat wel?
met deze code:quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel, werkte gewoon goed op me dev bak -O- .
1 2 3 4 5 6 7 8 | <select name="tmb"> <option>Selecteer Telemarketing Buro</option> <option value="121">Klaasje</option> <option value="101">Kloosje</option> </select> <input type="submit" value="Volgende"> </form> |
Het hoort ook gewoon te werken ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
met deze code:
[ code verwijderd ]
werkt het gewoon...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het hoort ook gewoon te werken ...
Lang leve HP: In je scripts voor linux alles UPPERCASE hebben terwijl al je bestanden lowercase op de CD-ROM staan. * WyriHaximus ligt helemaal dubbel nu
Visual Basic is zoooo 2006quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:36 schreef dikkedorus het volgende:
Case seNsitiviTy is vOOr LOSERS.
Gewoon Visual Basic. Geen gezeik
Vertel wat heb je deze keer gesloopt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK net een lekkere calamiteit achter de rug
Klant heeft het admin wachtwoord gewijzigd, hierdoor deden sommige services het niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vertel wat heb je deze keer gesloopt?![]()
Costumer + change admin passwords === shit bound to happenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Klant heeft het admin wachtwoord gewijzigd, hierdoor deden sommige services het niet meer
Ja tenzij ze je van tevoren ff inlichten natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Costumer + change admin passwords === shit bound to happen
Uiteraard maar dan moeten ze het wel doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja tenzij ze je van tevoren ff inlichten natuurlijk
* JortK gaat weer verder met interface testen
Staat bijna wel elke dag vast daarquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik woon in Leidschendam dus daar heb ik niets aan
Ach ik ga precies voordat de file begint op dat stuk ga ik erafquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Staat bijna wel elke dag vast daar. Rotknooppunt ook.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
Oh? Bij splitsing A44 al?
Daar begint het al erg vaak namelijk.
Nu op weg naar huis
Jij kan tenminste nog wat zien ik had een BSOD toen ik het station op liep:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |