Staat bijna wel elke dag vast daarquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik woon in Leidschendam dus daar heb ik niets aan
Ach ik ga precies voordat de file begint op dat stuk ga ik erafquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Staat bijna wel elke dag vast daar. Rotknooppunt ook.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Sjowhan het volgende:
Oh? Bij splitsing A44 al?
Daar begint het al erg vaak namelijk.
Nu op weg naar huis
Jij kan tenminste nog wat zien ik had een BSOD toen ik het station op liep:quote:
AH!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog wat zien ik had een BSOD toen ik het station op liep:
Lang leve hoerige nokia PC suite die niet werkt anders had ik een mooie foto.
Ok standaard windows probleem oplosser lijkt te werken, de reboot.
[afbeelding]
Denk het aangezien XP+ automatish rebootquote:
Als jij het zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:40 schreef slakkie het volgende:
2k kan ook automatisch rebooten.
het kan idd ingesteld zijn dattie niet herstart..quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien was 't niet ingesteld daaro?
Of komt een stop-error na een reboot?
Ah dat schiet opquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef JortK het volgende:
Potverdomme wordt ik net gebeld... ja kun je een uur eerder komen
idd debielquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:20 schreef mschol het volgende:
http://core.tweakers.net/(...)ivers.html#r_2086406
achterlijk....
Hmm dan maar geen creative kaartje in me nieuwe PC. Iemand nog tips met iets beters dan dit genaai? Gewoon te lomp voor woorden dat je eerst je kaart moet kopen en daarna nog eens je drivers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
idd debiel
en ook nog zo een hoge prijs![]()
ze zijn echt idioot... heb ooit 100 ¤ neer geteld voor mijn Audigy 2 ZS en nu moet ik dus, als ik onder vista alle mogelijkheden wil gebruiken, nog even 10¤ extra neer tellen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
idd debiel
en ook nog zo een hoge prijs![]()
ja das het mooie:quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dan maar geen creative kaartje in me nieuwe PC. Iemand nog tips met iets beters dan dit genaai? Gewoon te lomp voor woorden dat je eerst je kaart moet kopen en daarna nog eens je drivers.
geenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm dan maar geen creative kaartje in me nieuwe PC. Iemand nog tips met iets beters dan dit genaai? Gewoon te lomp voor woorden dat je eerst je kaart moet kopen en daarna nog eens je drivers.
Nog steeds, het is ranzig ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ja.. de X-FI drivers voor vista zijn wel gratis..
Wil er wel leuk minstens 5.1 bij hebben of is dat ook al onboard tegenwoordig?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
geen
de onboard doen het al tijden prima bij mij.
al langquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nog steeds, het is ranzig ...
[..]
Wil er wel leuk minstens 5.1 bij hebben of is dat ook al onboard tegenwoordig?![]()
Ah GEILquote:
Het is helaas wel zo dat de onboard vaak wel mindere kwaliteit is dan een eigen kaartje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah GEIL![]()
! Wil wel door me hele kamer straks het gorgelende geluid van een dooie human kunnen horen
!
Hoef nou ook weer niet ieder bloedvaatje horen knappen + dat er nog een vriendin lief vaak komt + een zooi cavias die zich afvragen wie de volgende isquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is helaas wel zo dat de onboard vaak wel mindere kwaliteit is dan een eigen kaartje.
Nja, dan is een extra kaart helemaal niet nodigquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoef nou ook weer niet ieder bloedvaatje horen knappen + dat er nog een vriendin lief vaak komt + een zooi cavias die zich afvragen wie de volgende is.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, dan is een extra kaart helemaal niet nodig
Leuk, VMware.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:57 schreef JortK het volgende:
Zo bij een van onze grote klanten is de hele VM ware farm gecrasht
Hebben ze een backup terug moeten zetten van afgelopen vrijdag, omdat de onsite backup server ook een VMware server was
Bij ons nog nooit gebeurd en we zitten tegen een 100tal aan op het moment.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:19 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Tweede klant al (en allebei zeer groot en professioneel) bij wie die in mekaar klapt
Zal wel aan brakke hardware liggen denk ik inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij ons nog nooit gebeurd en we zitten tegen een 100tal aan op het moment.
Dat ligt dus niet aan ESX
Dan heb je toch fail over?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal wel aan brakke hardware liggen denk ik inderdaad
Geen idee... daarom ben ik geen systeembeheerder maar functioneel consultantquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan heb je toch fail over?
Of is het enkelvoudig uitgevoerd?![]()
Een onsite backup back is op ze minsts een apparte bakquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:57 schreef JortK het volgende:
Zo bij een van onze grote klanten is de hele VM ware farm gecrasht
Hebben ze een backup terug moeten zetten van afgelopen vrijdag, omdat de onsite backup server ook een VMware server was
JA was het ook... een virtuele aparte bakquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Een onsite backup back is op ze minsts een apparte bak.
bak = echte machinequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
JA was het ook... een virtuele aparte bak
Nee wat de klant bedoeltquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
bak = echte machine
wat jij bedoelt is een slappe kartonnen doos
Klanten, wat kunnen die soms vervelend zijn, helaas betalen ze wel je salarisquote:
Doen ze ook... uitwijklocatie staat in Den Helderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klanten, wat kunnen die soms vervelend zijn, helaas betalen ze wel je salaris. Daarnaast syncroniseer je een onsite backup bak met een bak totaal ergens anders, maar dat kan aan mij liggen
![]()
![]()
.
Moge trouwens* WyriHaximus heeft lekker uit kunnen slapen vandaag
Je maakt een grapje zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Doen ze ook... uitwijklocatie staat in Den Helder
Maja IT afdelingen vinden alleen Word en mail belangrijk om te backuppen iedere dag
NAS geen optie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker, als je halve server park er op draait maak je daar toch ook een dagelijkse backup van
. (Met limieten want die bakken worden rustig behoorlijk groot, of ze het op een fysiek andere bak op ze minst.) Met zelf ook nog wat zien te verzinnen om een 2.5TB back te backuppen
.
Toemaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:22 schreef JortK het volgende:
Zojuist gesolliciteerd als junior SQL developer![]()
Vaste werkgever... maker van een CRM systeemquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toemaar
Bij een detacheerder of een vaste werkgever
Als het aan mij ligt welquote:
Net ook nog lekker ff liggen maffenquote:
Tof hopen dat je het krijgt manquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Vaste werkgever... maker van een CRM systeem
Tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Vaste werkgever... maker van een CRM systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |