ahh kijk een Wiibeginnerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:34 schreef BlueCurl het volgende:
ik doe dit bericht invoeren via me wii hihi
tevens tvp dus
* WyriHaximus is botjes aan het bannenquote:
Waar zijn die aan het spammen danquote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is botjes aan het bannen![]()
Botjes die dingen als "preteen boys", "hardcore gay pron", "calis" proberen te spammen.
En jij denkt dat het voorbij me CAPTCHA komt?quote:
Nou het komt in me mailbox terechtquote:
Echt welquote:
En dat komt absoluut niet als verrassing, Als je ziet hoeveel bakken hun hebben staanquote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef mschol het volgende:
http://www.nl.datanews.be/news/hardware/20070622001
Logisch gevolg denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 14:05 schreef mschol het volgende:
http://www.nl.datanews.be/news/hardware/20070622001
Ow en voor de gene die willen weten wat ik gespammed krijg wil ik wel een paar mailtjes forwarden. PM je me email adres dan ffquote:Op maandag 25 juni 2007 12:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus is botjes aan het bannen![]()
Botjes die dingen als "preteen boys", "hardcore gay pron", "calis" proberen te spammen.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow en voor de gene die willen weten wat ik gespammed krijg wil ik wel een paar mailtjes forwarden. PM je me email adres dan ff.
Geef nou maar toe dat je het wiltquote:
Sick mindquote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je het wilt.
Ben ik trouwens de enigste die dat ding op hitler vind lijken?
quote:
ze verkopen alleen servers aan zichzelf..quote:
Ze maken ze zelf staat ook in het stuk... dus zijn ze ook grote FABRIKANT maar geen VERKOPERquote:Op maandag 25 juni 2007 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ze verkopen alleen servers aan zichzelf..
dan is het niet logisch dat ze gelijk een grote server FABRIKANT worden..
Erhm hoe wou je data opslag gaan virtualiseren?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:10 schreef JortK het volgende:
Ik vraag me trouwens daarbij gelijk ook af waarom Google niet gaat virtualiseren, veel makkelijker schaalbaar... en ook in het milieu aspect zuiniger, omdat je minder fysieke server nodig hebt
Tegen een pc aankijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
tering. wat zou ik gek worden als ik de hele dag tegen zo'n pc moet aankijken zeg!
het ziet er uit alsof een 80 jarige (of 3 jarige) ernaar moet kijken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
os/theme word je toch helemaal gek van zo? ik zou het iig wel worden
Wat dat het zo groot is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
het ziet er uit alsof een 80 jarige (of 3 jarige) ernaar moet kijken...
ugly..
Ga je mond spelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mac? Is laptop eingelijk was vanmorgen in de trein op een station.
En waarom is een mac geen pc?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mac? Is laptop eingelijk was vanmorgen in de trein op een station.
spelen?quote:
Jawel, alleen word PC erg vaak met windows geassocieerd. Vandaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En waarom is een mac geen pc?![]()
Steve J noemt het zelfs een PC
Specsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net een nieuwe computer besteld.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Tof!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb net een nieuwe computer besteld.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Jij hebt zeker dyslexie ? (hoe schrijf je datquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
[img=578xnull]http://xs116.xs.to/xs116/07262/GetAlive.png[/img]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |