Ik heb geen problemen met sucken.quote:
Jij bent grappigquote:Op maandag 25 juni 2007 15:42 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met sucken.
Ik ben maar een keer naar exit geweest en het was niet eens volledig binnen, ik vond het te duur moest 20 euro dokken. Ik dacht daag.
Wat voor publiek komt in Exit, a la palace?
Palace=you2 is bijna hetzelfde
Hi wondererquote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent grappig![]()
20 euro dokken, ik weet niet hoeveel jij gedronken hebt![]()
Zelfde publiek you2 en exit, alleen exit is leukere muziek en groter![]()
Uithongeren als nee ik schep niet een 2de keer op of als in ik ga dood van de honger maar ik eet niks?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:37 schreef samjustme het volgende:
Dat uithongeren heeft tenminste goeie gevolgen, ben eindelijk van een bolle gezicht af.
http://i42.photobucket.co(...)cht.jpg?t=1182782210
het kan nog veel dunner maar het gaat de goeie kant op![]()
Dat heb ik nog NOOIT gedaan, weet je dat?quote:
Dit overhemd mocht niet in de droger.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik nog NOOIT gedaan, weet je dat?
Ik zou waarschijnlijk een gat in het eerste kledingstuk branden.
Wat voor wasser/droger heb jij?
'k Sta meestal iedere ochtend een overhemd te strijken,quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik nog NOOIT gedaan, weet je dat?
Brad gaat in t-shirt en korte broek naar zijn werk, daar hoeft het gelukkig niet voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Sta meestal iedere ochtend een overhemd te strijken,.
De munitie was pingpongballetjes, waterflesjes, aardbeien en kersenquote:[b]Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:[/b
Justin Timberlake spuugt op fans![]()
soms voelt het wel aan, vooral in de avond als ik ga dood van de honger maar op zich is het normaal. Moet gewoon aan wennen denk ik en ach wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Uithongeren als nee ik schep niet een 2de keer op of als in ik ga dood van de honger maar ik eet niks?![]()
Dan neem je gewoon een eierkoek volgens sonja bakker (quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
soms voelt het wel aan, vooral in de avond als ik ga dood van de honger maar op zich is het normaal. Moet gewoon aan wennen denk ik en ach wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch.
Voor niks gaat de zon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |