Justin is hot, vooral na het zien van mr hotness irl wil ik nu zeker alleen met zo een type datenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Och, niet geheel onterecht als hij me met Justin vergelijkt.
Er zijn overigens diverse posters hier die me hebben zien dansen in de loop der jaren, dus die fluiten me wel terug indien nodig.
Naja, niet per se duurzaam (7mnd), maar mijn eerste vriendje heb ik wel bij uitgaan leren kennen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij heb je als [homo] nog steeds de meeste kans op een duurzame relatie wanneer je afspreekt met een mede-[homo]of met iemand die je op een andere manier hebt leren kennen via internet.
Tenminste, ik heb geen weet van [homo]'s die bij het uitgaan de liefde van hun leven zijn tegengekomen, wat heeft geleid tot een duurzame relatie..
Maybe, but I've still got the moves.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:57 schreef sammienl het volgende:
Justin is hot, vooral na het zien van mr hotness irl wil ik nu zeker alleen met zo een type daten![]()
Gaat nier voor jouw honey you are too old
Nah, hij voorvertoning, ik première. Ik zie de film ongeveer een uur eerder.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Stroekie het volgende:
Jullie gingen toch alle twee naar de premiere van Transformers ?![]()
But do you have them also in bed honey hihiquote:
Only one way to find out. And you ain't gonna.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:59 schreef sammienl het volgende:
But do you have them also in bed honey hihi
Dansles? Ang3l wil je vast wel helpen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Kon ik maar goed dansen, dan hoefde ik niet te praten.
Ik kan geen van beidequote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Kon ik maar goed dansen, dan hoefde ik niet te praten.
Ja die heeft toch al vaker stencils met pasjes uitgereiktquote:Op maandag 25 juni 2007 15:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dansles? Ang3l wil je vast wel helpen.
Dan moet je gewoon maar meteen gaan zoenen.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon maar meteen gaan zoenen.
Nee, deze jongen heb ik helemaal zelf gevondenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef sammienl het volgende:
[..]
Koppelacties van vriendinnen werkt soms goed uit.
Je hebt een mooie brilquote:
Hmz, ik denk toch dat geld gaan vragen averechts werkt...quote:
Sinds een week ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je hebt een mooie bril. Iedereen heeft wel wat bijzonders.
Je hebt eindelijk een pic in je fotoboek![]()
Of je had het altijd, ben ik gewoon veels te laat mee
Waar heb je hem gevonden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, deze jongen heb ik helemaal zelf gevonden![]()
Oh ja, dat ken ik ook hoor... Ik was vrijdagnacht naar de Exit in Amsterdam. Een ouwe kerel van in de 60, een Engelsman, begon tegen me te praten aan de bar.. We raakten in gesprek, en na 5 minuten vond ik het wel genoeg. Ik zei dat ik ging dansen.. Ik liep dus weg, maar hij volgde mij, hij dacht dat ik met hem wilde dansenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef sammienl het volgende:
[..]
Waar heb je hem gevonden?
Ik krijg helaas geen leuke jongensWeirdo's elke keer. Afgelopen zaterdag weer een.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed dat je niet zei at je naarhuisging ofzo, dan was ie misschien ook meegegaan.
"He followed me home, can I keep him?"quote:Op maandag 25 juni 2007 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed dat je niet zei at je naarhuisging ofzo, dan was ie misschien ook meegegaan.
Ik had ook last van zo een weirdo, het was in regenboog, het leek wel een achtervolging. Walgelijk vent bah.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik ook hoor... Ik was vrijdagnacht naar de Exit in Amsterdam. Een ouwe kerel van in de 60, een Engelsman, begon tegen me te praten aan de bar.. We raakten in gesprek, en na 5 minuten vond ik het wel genoeg. Ik zei dat ik ging dansen.. Ik liep dus weg, maar hij volgde mij, hij dacht dat ik met hem wilde dansen![]()
![]()
![]()
Dat was vreemd en weird![]()
En de jongen die ik gevonden heb, was later op diezelfde avond![]()
Liever nietquote:Op maandag 25 juni 2007 15:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
"He followed me home, can I keep him?"
Is dat een hint?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:30 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik ben volgende week ook in Amsterdam te vinden maar dan in vivalavie en zeer waarschijnlijk you2.
Ik heb geen problemen met sucken.quote:
Jij bent grappigquote:Op maandag 25 juni 2007 15:42 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met sucken.
Ik ben maar een keer naar exit geweest en het was niet eens volledig binnen, ik vond het te duur moest 20 euro dokken. Ik dacht daag.
Wat voor publiek komt in Exit, a la palace?
Palace=you2 is bijna hetzelfde
Hi wondererquote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent grappig![]()
20 euro dokken, ik weet niet hoeveel jij gedronken hebt![]()
Zelfde publiek you2 en exit, alleen exit is leukere muziek en groter![]()
Uithongeren als nee ik schep niet een 2de keer op of als in ik ga dood van de honger maar ik eet niks?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:37 schreef samjustme het volgende:
Dat uithongeren heeft tenminste goeie gevolgen, ben eindelijk van een bolle gezicht af.
http://i42.photobucket.co(...)cht.jpg?t=1182782210
het kan nog veel dunner maar het gaat de goeie kant op![]()
Dat heb ik nog NOOIT gedaan, weet je dat?quote:
Dit overhemd mocht niet in de droger.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik nog NOOIT gedaan, weet je dat?
Ik zou waarschijnlijk een gat in het eerste kledingstuk branden.
Wat voor wasser/droger heb jij?
'k Sta meestal iedere ochtend een overhemd te strijken,quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
Dat heb ik nog NOOIT gedaan, weet je dat?
Brad gaat in t-shirt en korte broek naar zijn werk, daar hoeft het gelukkig niet voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Sta meestal iedere ochtend een overhemd te strijken,.
De munitie was pingpongballetjes, waterflesjes, aardbeien en kersenquote:[b]Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:[/b
Justin Timberlake spuugt op fans![]()
soms voelt het wel aan, vooral in de avond als ik ga dood van de honger maar op zich is het normaal. Moet gewoon aan wennen denk ik en ach wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Uithongeren als nee ik schep niet een 2de keer op of als in ik ga dood van de honger maar ik eet niks?![]()
Dan neem je gewoon een eierkoek volgens sonja bakker (quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef samjustme het volgende:
[..]
soms voelt het wel aan, vooral in de avond als ik ga dood van de honger maar op zich is het normaal. Moet gewoon aan wennen denk ik en ach wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze toch.
Voor niks gaat de zon op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |