ow snorriequote:Op zondag 24 juni 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wijsneuzen, counter strike source
Voorhistoriesch spelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
counterstriken, tof spel wat alle toffe mensen, zoals ik, speelde zo'n 5-6 jaar geleden..
Wel updates, niet echt nieuwe spellen. Het is zegmaar een online spel waarbij je, simpel gezegd, elkaar kapot moet schieten. Er komen nieuwe levels, nieuwe wapens en andere models. Verder blijft het spel steeds hetzelfde, niet zoals bij GTA dus.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:14 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ow snorrie![]()
komen daar ook nog nieuwe versies van uit net als GTA of blijf je gewoon tzelfde spelen de hele tijd? kan goed zijn dat ik dat zelfs nog gespeeld heb
Ja 2 oudere broers, dan krijg je datquote:Op zondag 24 juni 2007 21:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel updates, niet echt nieuwe spellen. Het is zegmaar een online spel waarbij je, simpel gezegd, elkaar kapot moet schieten. Er komen nieuwe levels, nieuwe wapens en andere models. Verder blijft het spel steeds hetzelfde, niet zoals bij GTA dus.
Jij speelde games?![]()
Ja lekker was dat, die teammaten die je afschoten..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:19 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ja 2 oudere broers, dan krijg je datik snapte dat alleen nooit, ging gewoon iedereen doodschieten eigenlijk. Tot GTA, toen werd t racen en doodrijden en doodschieten. Totdat ik dat spel ook begon te begrijpen, toen was t al snel niet zo héél erg leuk meer. lees: toen werd het te moeilijk.
Je kon toch ook offline spelen? kan me niet herinneren dat ik dat ooit online gedaan heb namelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja lekker was dat, die teammaten die je afschoten..
Ja volgens mij kon dat wel, maar wie deed dat nou..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Je kon toch ook offline spelen? kan me niet herinneren dat ik dat ooit online gedaan heb namelijk.
t duurde ook best lang ja, voordat ik iets door kreeg van; er zijn teams
Ik! ik was twaalf en ik wist het verhaal van het spel niet eens. Wie zou er nou met mij willen spelenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja volgens mij kon dat wel, maar wie deed dat nou..
Ik schiet graag op broekies.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:34 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ik! ik was twaalf en ik wist het verhaal van het spel niet eens. Wie zou er nou met mij willen spelen![]()
Tja, inkopptertje, maar ik speel graag met jequote:Op zondag 24 juni 2007 21:34 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ik! ik was twaalf en ik wist het verhaal van het spel niet eens. Wie zou er nou met mij willen spelen![]()
Ik was ff sprakeloos.quote:
Nu nog niet hequote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
Dude, ik heb echt wat in te halen.
Maar.. zo.. moe...quote:Op zondag 24 juni 2007 22:03 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Nu nog niet hestraxxxxxxx
ik wil ook wel spelen![]()
en ben weer terug friendsen
Gaat het je om je abo of de telefoon die erbij zit?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bah, zoek een nieuw abonnement voor mijn telefoon maar kan echt niks vinden.
Vooral om het abo, de toffe telefoons zijn toch meestal bij te dure abonnementen van 2 jaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Gaat het je om je abo of de telefoon die erbij zit?
Ik ben zelf nogal tevreden over mijn HTC
Je kan ook een leuke telefoon krijgen bij een 1 jarig aboquote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooral om het abo, de toffe telefoons zijn toch meestal bij te dure abonnementen van 2 jaar.Wil sowieso maar een 1 jarig abonnement..
T-Mobile zou ik dan doenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooral om het abo, de toffe telefoons zijn toch meestal bij te dure abonnementen van 2 jaar.Wil sowieso maar een 1 jarig abonnement..
Welke heb jij dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Je kan ook een leuke telefoon krijgen bij een 1 jarig abo
Had ik ook.
Nee, alleen camera zou leuk zijn. Misschien muziek erbij maar niet een must.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als er maar internet op zit, toch?![]()
Kijk eens naar de N73, ik weet niet wat je budget is maar kijk eens bij T for Telecom ofzo die hebben meestal alles in een overzicht staanquote:Op zondag 24 juni 2007 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, alleen camera zou leuk zijn. Misschien muziek erbij maar niet een must.
Heb bij dat t-mobile flex gekeken maar voor 20 euro heb je ruim 200 belminuten, dan heb je nog niks!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:23 schreef JortK het volgende:
[..]
T-Mobile zou ik dan doen
Is best goedkoop namelijk ook
* JortK had de N73 voor nix bij zijn 1 jarig abo
* JortK vergat ff dat de baas het vergoed bij hemquote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb bij dat t-mobile flex gekeken maar voor 20 euro heb je ruim 200 belminuten, dan heb je nog niks!
quote:
Ik heb geen baas..quote:Op zondag 24 juni 2007 22:25 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK vergat ff dat de baas het vergoed bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |