FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
Te koop. Scc voor 14 thuiswedstrijden, vak 409
¤180,-
kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
Maar wel interessant om te horen hoe ze erover denken toch?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Sethje het volgende:
Ik denk ook wel dat Arsenal aan de hand van hun supportersfora bepaald wie ze gaan halen
Wow wat een goede dealquote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
¤180,-
kakkies, boeren en utrecht ga ik zelf + natuurlijk europees uit nationaal uit etc etc.
Die thuiswedstrijden kunnen me gestolen worden. Ik ga wel in t home bierdrinken ofzo.
idd.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
FCU- en PSV-thuis zijn ook niet zo speciaal, in elk geval niet specialer dan een FCG- of AZ-thuis.
Als er een uit-SCC op de markt kwam, zo ik meteen die aanschaffen en mijn thuis-SCC opzeggen.
Dacht ik ook.. Maar Sethje blijkbaar nietquote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar wel interessant om te horen hoe ze erover denken toch?![]()
Zo kan je het ook doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:19 schreef PLAE@ het volgende:
¤180,-
ja wie niet, zijn genoeg clubs waar je losse uitkaart kan halen maja zal bij Ajax nooit het geval zijn...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
Als er een uit-SCC op de markt kwam, zo ik meteen die aanschaffen en mijn thuis-SCC opzeggen.
Stam was geen aankoop van Van Geelquote:Op maandag 25 juni 2007 14:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Stam, Davids. De poot stijfhouden mbt Perez en Sneijder. Contractverlenginen van Sneijder, Heitinga, Babel, Emanuelsson. Enz enz.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Stam was geen aankoop van Van Geel
Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven
Grygera die transfervrij vertrekt
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Wil jij nog serieus genomen worden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Perez is een miskoop en zijn onvermogen om een deal te sluiten met PSV gaat Ajax nog een probleem geven
Een nieuwe coach waar Ajax niks mee opgeschoten is en bovendien niet fatsoenlijk is
Perez is dan wel een heel goede miskoop met de vele goals in de weinige minuten dat hij meedeed. Als Grygera zijn contract niet meer wil verlengen en er geen kopers zijn die hem willen halen, kan van Geel er weinig aan doen. Ajax is echt wel opgeschoten met de nieuwe coach, want er zijn meer punten gehaald en er is beter gevoetbald.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij verkondigt jouw mening zo stellig, dat het feiten lijken. Maar aangezien je overduidelijk in je eigen wereldje leeft, hecht ik er totaal geen waarde aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook kunnen proberen door het te weerleggen door te zeggen dat Grygera niet transfer weg gegaan is of dat Stam wel een aankoop was van Van Geel
Ga je dan je eigen argumentatie bestrijden?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je zou ook kunnen proberen door het te weerleggen door te zeggen dat Grygera niet transfer weg gegaan is of dat Stam wel een aankoop was van Van Geel
Altijd makkelijk zo´n dubbele moraal, dan doe ik het ook altijd goedquote:Op maandag 25 juni 2007 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Perez is dan wel een heel goede miskoop met de vele goals in de weinige minuten dat hij meedeed. Als Grygera zijn contract niet meer wil verlengen en er geen kopers zijn die hem willen halen, kan van Geel er weinig aan doen. Ajax is echt wel opgeschoten met de nieuwe coach, want er zijn meer punten gehaald en er is beter gevoetbald.
Neequote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ga je dan je eigen argumentatie bestrijden?
Het zijn feitenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij verkondigt jouw mening zo stellig, dat het feiten lijken. Maar aangezien je overduidelijk in je eigen wereldje leeft, hecht ik er totaal geen waarde aan.
Dat lijkt me anders een uiterst reele stelling. Als een speler laat weten dat hij ongeacht het bod sowieso niet bij wil tekenen omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging, dan houdt het gewoon op. Noem mij één TD die een speler, welke om de genoemde redenen niet bij wilde tekenen, heeft weten over te halen om toch nog te blijven.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Altijd makkelijk zo´n dubbele moraal, dan toe ik het ook altijd goed
Speler tekent bij - Klasse Van Geel
Speler tekent niet bij - Hij kan er niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |