Nou, dat opnieuw installeren heeft een verslaafde nerd er toch wel voor over?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:11 schreef Karina het volgende:
Waarom wordt iedereen die WoW speelt altijd uitgemaakt voor OF een nerd OF een verslaafde? Het is maar hoe je er mee omgaat. Ik speel het gewoon als hobby en ga echt niet tot 4 uur 's nachts achter mijn pc zitten. Het is gewoon een leuk spel, meer niet.
En meer OT: ik wil binnenkort een nieuwe pc kopen en zie er inderdaad nu al tegenop om alles opnieuw te installeren.
wat ik niet snap, is dat je loopt te schelden met kk.. dat is voor kindertjes..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef ballieking het volgende:
wat ik ook niet snap van dat spel, wil je zon grot in... je denkt ga ik effe voor zitten, nou dan echt na een uur ofzo (als het meezit) sta je met zn allen voor zon grot, nou daar ga je hoor, half uur spelen, mensen spelen ECHT als mongolen, alles gaat mad klote en niemand snapt hoe ze moeten spelen maargoed, dan sta je dus halfuur later voor de ECHTE ingang van zon grot, dan kan je EINDELIJK naar binnen, alles lijkt redelijk te vlotten, HE GUYS I MUST GO... gaat er weer zon kktjap offline waardoor je weer helemaal in de chat ofiets moiet bietsen voor een invaller, nou weer halfuur verder, aaaaaargh ik zit wil eens bij een maat van me die het speelt, dan kom ik binnen, ga wat anders doen en dan 2 uur later ofzo heeft ie echt nog NIKS bereikt....
en het gaat allemaal zoooooooooo langzaam he, hoeveel tijd er wel niet in zit om level 30 te worden jonge, laat staan level 70 of iets, allejezus wat duurd dat lang, en het voelt ook echt als werk... je doet niet echt iets uitdagends of iets maar je staat op de automatische piloot monsters te mollen om 30 horentjes of zulks te verzamelen.... zon gast die ik half ken die was hoogste rank in dat PVP geworden (voor de uitbreiding) na maanden ziekelijk veel spelen, en dan heeft ie het gehaald, nou wat doet ie.... VERDERSPELEN. OM NIKS
wat die maat van me nou doet is gewoon laag blijven, ja zegtie ik kan wel level 70 worden maar das toch precies hetzelfde met andere cijfers... triest eik.... ik snap echt niet wat mensen toch zo in de ban houd van dit spel ECHT ECHT ECHHHHHHHT niet. en ik heb het nog best veel gespeeld (naja ik schopte het tot level 25 ofzo op iemand anders account)
je moedertjequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef ballieking het volgende:
kk
en het is nog goedkoper ook, want je hoeft niet naar 'the outside world'quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mijn socialeleven zit al op WoW, dus we hebben zo ineens véél meer contact dan vroeger
Wow je bent al bij de I ?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zat laatst op cabal online zat er zon kleuter uit nederland ook die zei dat wow 100.000 keer uitgebreider was dan ultima online, wat moet dat fijn zijn dat ignorance is bliss.
Wow = de showbizpulp van de gamewereld.
Ik heb ook cabal gecheched, best leuk spelletje maar verveelde al weer snel. Ik ben nu gamemaster bij een MMO, is wel lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zat laatst op cabal online zat er zon kleuter uit nederland ook die zei dat wow 100.000 keer uitgebreider was dan ultima online, wat moet dat fijn zijn dat ignorance is bliss.
Wow = de showbizpulp van de gamewereld.
Ik ben admin in een team geweest bij ultima online (quest, content and event development)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook cabal gecheched, best leuk spelletje maar verveelde al weer snel. Ik ben nu gamemaster bij een MMO, is wel lachen. Maar werk 8 uur per dag en 5 dagen per week dus ben er niet zoveel mee bezig.
Dan weet jij geen hol van mmorpgs.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:10 schreef Sok41 het volgende:
No offense maar, wow beats that.. Ze gainen nog steeds spelers en claimen sinds release date veel mensen op. Het meest uitgebreidde zeg je, i highly doubt that !
Ik ben dan game master bij lineage II, alleen Ncsoft heeft dat spel behoorlijk verneukt. Ik ben dan op een private server maar op retail wordt één en al gebot. Alles wat je tegen komt zijn bots en dan is het niet leuk meer, zo dwing je eigenlijk je spelers om op een private server te gaan spelen. Ook omdat het gratis isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben admin in een team geweest bij ultima online (quest, content and event development)
Al is dat spel gigantisch ge-assraped door EAen is het volledig 2D blijft het naast de moeder der alle mmorpgs te zijn nogsteeds de koning der mmorpgs, de meest uitgebreide mmorpg, de beste gameplay hebbende mmorpgs, de beste community hebbende mmorpg en de langst levende mmorpg ter wereld.
Geen 3d graphic of fancy gfx kan dat beaten, en zolang spellen gemaakt worden als het gefaalde wow (waar cabal net zo goed onder valt qua graphics gameplay en gebrek aan creativiteit in quests) zal uo dat blijven.
Nou, vooruit:quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan weet jij geen hol van mmorpgs.
Tegenwoordig is botten big buisiness.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben dan game master bij lineage II, alleen Ncsoft heeft dat spel behoorlijk verneukt. Ik ben dan op een private server maar op retail wordt één en al gebot. Alles wat je tegen komt zijn bots en dan is het niet leuk meer, zo dwing je eigenlijk je spelers om op een private server te gaan spelen. Ook omdat het gratis is.
Ik vind het wle altijd mooi om te zien hoe mensen zichzelf slim vinden overkomen wanneer ze domme dingen zeggen, zoals jij nu bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
[..]
![]()
Hahaha, of jij moet even onder die steen vandaan komen![]()
En omdat EA in principe bv Ubisoft wou kopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tegenwoordig is botten big buisiness.
Het internet zit net zo vol als de echte wereld met geld en gelukszoekers.
Wij hadden dillema's met hoarders en powerplayers bijv.
Ik heb altijd zoiets gehad van "moderation is key" dingen zo simpel en klein houden als mogelijk zodat het meer ruimte overlaat voor creativiteit, uiteindelijk maakt goede gameplay en de community een shard of heel spel leuk, niet de graphics en niet de quota.
Dat is nu net waar EA de fout maakt, en vele falende bedrijven met hun.
Ze denken enkel aan omzet en de buitenkant, dat is een feit in de gamewereld, en dat vernietigd de gamewereld.
Plus dat het een suk makkelijker worden virtueel dan in het echt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tegenwoordig is botten big buisiness.
Het internet zit net zo vol als de echte wereld met geld en gelukszoekers.
Wij hadden dillema's met hoarders en powerplayers bijv.
Ik heb altijd zoiets gehad van "moderation is key" dingen zo simpel en klein houden als mogelijk zodat het meer ruimte overlaat voor creativiteit, uiteindelijk maakt goede gameplay en de community een shard of heel spel leuk, niet de graphics en niet de quota.
Dat is nu net waar EA de fout maakt, en vele falende bedrijven met hun.
Ze denken enkel aan omzet en de buitenkant, dat is een feit in de gamewereld, en dat vernietigd de gamewereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |