stap 1 ;Pquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef IHVK het volgende:
Gewoon niet spelen en een sociaal leven opbouwen lijkt me een goede tip.
Staat er ook bijquote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dank, dank heren en dames, hij is geinstaleerd![]()
![]()
Eindelijk
Nu TBC nog.....
Haaa jij niet.. LOOOSERquote:
ROFLquote:Op maandag 25 juni 2007 00:39 schreef ballieking het volgende:
aaaaaaaaargh world of warcraft
wat ik het ergste vind dat als die spelers ervan bij elkaar zitten, dan praten ze echt zo alsof ze echt wat hebben meegemaakt
jaaaaaaaa wij laatst beetje kutten daar en daar, komt er ineens zon gast naar ons toe enzo, wij hem in elkaar beuken enzo, komt ie later terug met fakking sterke vrienden, wij helemaal total loss geslagen
en dan vang ik zo iets op en dan denk ik WOWZERS MEN VERTEL VERTEL, en dan gaat het over world of warcraft![]()
JAAAAH OOOH JAAA KOM IN MEEEEEquote:Op maandag 25 juni 2007 01:29 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wat zegt jou mamma altijd tegen jou?
Ik heb nog ergens een Scorp rondvliegenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:35 schreef f.r.e.a.k het volgende:
Met al dat gemekker... krijg ik toch weer zin om mijn EvE account(s) weer eens op te pakken.
... als ik tijd had
Zoek je problemen?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Danny_Ramone het volgende:
KK nerdjes
kkthxbb?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Danny_Ramone het volgende:
KK nerdjes
Zoek vrienden....quote:Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
T'is zondag..... morgen weer werken, moet wat om ff tijd te doden.
DoW & DoW: WA uitgespeeld, Settlers: HoK & addon uitgespeeld, Commando's & Commando's 2 uitgespeeld..
En dat allemaal in de laatste 2 weken
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deedquote:
Laat me raden.. je speelt WoW?quote:Op maandag 25 juni 2007 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sukkels die meteen "ga vrienden zoeken" en "heb je geen leven ofzo?" moeten posten als ze WOW lezen![]()
So sad....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |