welke lul?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de lul!
En wij weten het al na 1 dágquote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hele lieve chick.
Eigenlijk heet ze Lauren, maar zelfs dr ouders noemen dr soms Noa.
De meesten komen pas na 1 jaar oid achter dr echte naam.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou zo noemen ze dat, hoor. Iedereen snapt wel dat ik niet een heel flatgebouw ga kopen
.
De voorbindlul?quote:
Ik weet het niet precies.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Vissticks nadoen? Hoe doe je dat nou weer?.
En OT in dit topic. Yeah right!
Is dat goed of slecht?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me zo normaal ineens.
Die lijkt mij ergens ook niet zo tofquote:Op zondag 24 juni 2007 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe ik niet aan, hoor. Alles puur natuur
.
Geen idee, ik oordeel niet over mezelf. Anderen mogen het zeggen.quote:
Zelfs mijn poezel?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee, ik oordeel niet over mezelf. Anderen mogen het zeggen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
"alles goed?
mooi.
zal ik maar weer eem een verhaaltje hier neer kwakken? okee. Dan niet. of wel? okee. dan wel.
huhu dat was geen humor.
Weetje, bijna de hele klas leest mn space, en er zetten per keer maarr zo'n 2 mensen een berichtje opdat is niet leuk voor mij!
Vandaag moest ik nablijven.. Vrij saai. En met verzorging vroeg ik of ik een interview met mezelf mocht doen, noemt dat mens me dom en dat ik maar 3 hersencellen heb..huhu! heb ik ook. Hoeft ze niet te herhalen. Doos.
vraag ik aan lars of ie een onderwerp weet voor dit lulverhaal, zegt ie ja lars. Dus hij wil dat ik dit verhaal aan hem ga wijden.. HUHU..nee. sorry.
oja.. ik heb mn rapport..volgend onderwerp
VISSTICKS!! vissticks zijn mooi,krokant en lekker. Het is leuk om ze na te doen of om dat te proberen, niet iedereen is zo'n natuurtalent in vissticks nadoen als anne en ik. Maar je kunt het wel leren. In het begin zul je t maar raar vinden en zul je ons uitlachen maar er zijn al mensen bekeert (Lars en antek, ofzo) Die kunnen het al heel erg goed! er bestaan verschillende soorten vissticks. Heel cool.Ja diit word definitief de nieuwe trend vaan 2006 en in 2007 zal de hele wereld de levende vissticks kennen(lig je in de pauze op de grond, iedereen spastich heen en weer te schudden) pfft nou dit was t wel, denk ik, hoop ik, voel ik, wil ik, neem ik, ga ik, keer ik, loop ik, zeg ik! doejdoej
xxx noa. "
quote:
Nieuwe Autumnquote:Op zondag 24 juni 2007 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Hun oudere muziek tenminste
. Alles wat nieuw is, is stom.
Nieuwe Epica = stom.
Nieuwe WT = stom.
Nieuwe BJ = stom.
Nieuwe Rammstein = stom..
zoeen lief.quote:
Die dude.quote:
een zere hak kan echt heel vervelend zijn hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:12 schreef Viking84 het volgende:
Bah regen. Ik ga om een uur of 22 nog een rondje Stadspark doen. In m'n eentje, want *m'n huisgenoot* heeft een zere hak
.
Achillespees. Genoemd naar Achilles.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een zere hak kan echt heel vervelend zijn hoor.
ik heb ongeveer een jaar of 2 met een zeer pijnlijke hak rondgelopen.
ik kon gewoon lopen zeg maar, maar zodra ik ook maar een klein beetje met wat dan ook tegen de achterkant van mijn voet kwam, ter hoogte van mijn agnogwatgillespeesdinges, dan ging ik bijna dood.
en al die mensen maar roepen dat ik me niet zo moest aanstellen.
deed ik ook niet, ik zei alleen au, terwijl ik eigelijk AAAAUUUWWW had willen roepen elke keer
Dus, maak geen grapjes over pijnlijke hakken.![]()
De Achillespees genoemd naar Achilles. No shit.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Achillespees. Genoemd naar Achilles.
Met Sebas weet je het maar nooitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Achillespees genoemd naar Achilles. No shit..
Tis meer dat 'ie steeds pijntjes heeft. Maar het is vandaag ook geen officiële hardloopdag voor ons. Gewoon een extraatje voor mijquote:Op zondag 24 juni 2007 19:22 schreef Sebasser het volgende:
Dus, maak geen grapjes over pijnlijke hakken.![]()
Ik betwijfel of Sebas de naam achillespees aan de achillespees heeft gegeven.quote:
Dan moet je het idd gewoon doenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis meer dat 'ie steeds pijntjes heeft. Maar het is vandaag ook geen officiële hardloopdag voor ons. Gewoon een extraatje voor mij. Even lekker alleen m'n hoofd leegmaken
.
ben niet van suiker en als 't te erg wordt schuil ik wel even.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet je het idd gewoon doen.
Neem wel een pluutj mee!
Ja ik bedoel niet dat j m op moet houden als het regent en door moet rennen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben niet van suiker en als 't te erg wordt schuil ik wel even.
Hardlopen met een plu. Ik neem niks mee, behalve een hartslagmeter en een stopwatch. Geen onnodige ballast
.
Je vergeet Sherlock.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Achillespees genoemd naar Achilles. No shit..
WIE WAS HITCHCOCK!quote:
nou, als het plenst ren ik écht niet door, hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet dat j m op moet houden als het regent en door moet rennen.![]()
Ze denken dan vast dat j naar een schuilplaats rentquote:Op zondag 24 juni 2007 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, als het plenst ren ik écht niet door, hoor. Maar een beetje regen is wel lekker. Dan oogst ik flink wat bewondering als iedereen schuilt en met plu fietst en ik gewoon doorren
.
regisseur van saaie, overrated jaren '60 films als Psycho en Rear Windowquote:
Daar heb je van die toffe parapluhoedjes voorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel niet dat j m op moet houden als het regent en door moet rennen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |