Sexy.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar jij mag wel die van mij worden?
Ik kan goed luchtgitaar spelen

Ik ben nooit echt uit de kast gekomen, eigenlijk. Ik werd op m'n 12e verliefd op een lerares, al herkende ik dat toen nog niet als verliefdheid en vanaf toen werd het m'n ouders ook steeds duidelijker zonder dat we erover hoefden te praten. Heb het op m'n 16e wel aan vriendinnen verteld en dat was niet zo'n succesquote:Op zondag 24 juni 2007 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stomme vraag mss hoorMaarreh wanneer ben jij eigenlijk uit de spreekwoordelijk kastj gekomen?
![]()
![]()

Hallo!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef knoets het volgende:
Ook ik kom uit Groningen (H)

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt uit de kast gekomen, eigenlijk. Ik werd op m'n 12e verliefd op een lerares, al herkende ik dat toen nog niet als verliefdheid en vanaf toen werd het m'n ouders ook steeds duidelijker zonder dat we erover hoefden te praten. Heb het op m'n 16e wel aan vriendinnen verteld en dat was niet zo'n succes(ze gingen ineens heel afstandelijk doen). Op m'n 18e heb ik nog een relatie gehad met een jongen, maar toen dat serieus werd vond ik het wel tijd worden om de waarheid onder ogen te zien en besloot ik mezelf gewoon te accepteren zoals ik ben [/ontroerend verhaal]
.

Jij kan snel lezenquote:

wolkom hjir!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef knoets het volgende:
Ook ik kom uit Groningen (H)

Mjaquote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij kan snel lezen.
"Vriendinnen" idd. Oh, ze hadden geen problemen met homo's / lesbo's, hoor. Tot één van hen er één bleek te zijn.

Zombiequote:Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan wel al dat beginstukje van Zombie spelen, van The Cranberries.
Kon. Als m'n ex het fretgedeelte deed..
Ok, nieuwe bevlieging.

had jij een stijve?quote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er was een jongen op de middelbare school waarvan altijd iedereen zei dat ie homo was, maar als we de tango dansten (we zaten samen op dansles) had ik wel vaak een stijve. Dus dat was een beetje gek.

ik lig wel dubbel iig. You made my dayquote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je bent sneller dan m'n edit.

Bij mij op school zat er zo'n gast, en die was echt heel erg anti homo.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij kan snel lezen.
"Vriendinnen" idd. Oh, ze hadden geen problemen met homo's / lesbo's, hoor. Tot één van hen er één bleek te zijn.

gevalletje Ted Haggard dusquote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij mij op school zat er zo'n gast, en die was echt heel erg anti homo.
Hij heeft zelfs een leraar met de dood bedreigt tijdens seksuele voorlichting.!
"Jaaa alle homo's moeten dood, en ik maak ze allemaal af." "De eerstvolgende keer dat we les van hem hebben steek ik hem neer"
Ja, dat was geweldig.
Oh, en dit jaar heeft ie bekend gemaakt dat ie biseksueel is.![]()

Toch nog iemand die blij van me wordt, hehe.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik lig wel dubbel iig. You made my day. En nee, ik ga mijn post niet wijzigen
![]()
.

Nahquote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik was de buurvrouw van Chipszak. geweest. M'n ouders wilden een flatje aan de Hora Siccamasingel kopen toen ik ging studeren, maar dat ging niet door, want de andere bewoners vd flat wilden geen studenten als buren
.

dat is Frysk!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat Fries, of ben je dyslesbisch?
Wehehe, zulks een grap![]()

quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
In april zijn we getrouwdDe ringen zijn eigenlijk haarspeldjes. Paulien heeft de ceremonie gedaan (in Noorderplantsoen) en er waren allemaal gasten
. We hebben zelfs huwelijkscadeau's gekregen!

Zoeen hele flat?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik was de buurvrouw van Chipszak. geweest. M'n ouders wilden een flatje aan de Hora Siccamasingel kopen toen ik ging studeren, maar dat ging niet door, want de andere bewoners vd flat wilden geen studenten als buren
.

Wie zegt dat ik hetero bentquote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je bent hetero en je *trouwt* met een vrouw
. Je wordt steeds vager
.

Ahaha scherp.quote:

nou je hebt het over allemaal mensen die bi en lesbisch zijn en als je zelf ook 'zo' was had je dat wel gezegd. Toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hetero bentWaar staat dat?
![]()

En dat op 16 jarige leeftijd!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Je bent hetero en je *trouwt* met een vrouw
. Je wordt steeds vager
.

Nouquote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou je hebt het over allemaal mensen die bi en lesbisch zijn en als je zelf ook 'zo' was had je dat wel gezegd. Toch?.

nee, gewoon een driekamerdinges in een flatquote:

Links van je.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hetero bentWaar staat dat?
![]()

Je zei 'een flatje kopen'quote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, gewoon een driekamerdinges in een flat. Hoe moet ik dat anders noemen? Appartement?

Hele lieve chick.quote:

Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de lul!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maak me even lekker ofzo.
Nah, je bent toch te jong voor me.

Zonder hquote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noah is de echtgenote van Chipszak..

nou zo noemen ze dat, hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je zei 'een flatje kopen'
Een huisje kopen in een flat oid had je bijv. kunnen zeggen.![]()

Euh.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de lul!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |