Toen Alex en ik maandag onder een boom stonden omdat de regen echt met bákken uit de hemel kwam, kwam er ook nog een vrouw 4 keer langsrennen. Idioot.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, als het plenst ren ik écht niet door, hoor. Maar een beetje regen is wel lekker. Dan oogst ik flink wat bewondering als iedereen schuilt en met plu fietst en ik gewoon doorren
.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef maok het volgende:
[..]
Daar heb je van die toffe parapluhoedjes voor
[afbeelding]
Phat.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
regisseur van saaie, overrated jaren '60 films als Psycho en Rear Window.
Maar stiekem dacht je: "Wat een heldin! Wat een bikkel! Ik wou dat ik ook zo was!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen Alex en ik maandag onder een boom stonden omdat de regen echt met bákken uit de hemel kwam, kwam er ook nog een vrouw 4 keer langsrennen. Idioot.
Ik niet, want ik ben zwanger en dat kan mijn baby gehandicapt maken dus ik kijk wel uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik denk dat onze definities van 'tof' niet helemaal overeenkomen
.
Nou, wie gaat de kattenbak voor me verschonen?.
Het lijkt me wel grappig om daar iemand mee te zien rennen (behalve als ik het zelf ben)quote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik denk dat onze definities van 'tof' niet helemaal overeenkomen
.
vraag het de kat zelfquote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Ik denk dat onze definities van 'tof' niet helemaal overeenkomen
.
Als je het wilt doen, moet je het gewoon doenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef maok het volgende:
[..]
Het lijkt me wel grappig om daar iemand mee te zien rennen (behalve als ik het zelf ben)
Welnee. Het is toch belachelijk om in een enorme stortbui in je korte broekje nog door te moeten rennen?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar stiekem dacht je: "Wat een heldin! Wat een bikkel! Ik wou dat ik ook zo was!".
Van wie ben je zwanger?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben zwanger en dat kan mijn baby gehandicapt maken dus ik kijk wel uit.
Zoeen genotsknots?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee. Het is toch belachelijk om in een enorme stortbui in je korte broekje nog door te moeten rennen?
Ik haal m'n genot wel uit andere dingen.
Is het tmi om te zeggen dat ik wel eens bijna flauwgevallen ben van seks?quote:
of: "ohgod ik ben blij dat alex nu doro de regen rent om de auto te halen terwijl ik onder de boom schuil"quote:Op zondag 24 juni 2007 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar stiekem dacht je: "Wat een heldin! Wat een bikkel! Ik wou dat ik ook zo was!".
Dat was het meer idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of: "ohgod ik ben blij dat alex nu doro de regen rent om de auto te halen terwijl ik onder de boom schuil"
Ik moets idd altijd de kattenbakken verschonen als mn ex een dag te laat menstrueerdequote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik niet, want ik ben zwanger en dat kan mijn baby gehandicapt maken dus ik kijk wel uit.
Logischt.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moets idd altijd de kattenbakken verschonen als mn ex een dag te laat menstrueerde
Neuh,quote:Op zondag 24 juni 2007 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het tmi om te zeggen dat ik wel eens bijna flauwgevallen ben van seks?.
Japquote:Op zondag 24 juni 2007 19:44 schreef maok het volgende:
Goh ik wist dat helemaal niet, is dat zo ongezond spul dan?
Kattenpoep is redleijk fataal voor feutussen jaquote:Op zondag 24 juni 2007 19:44 schreef maok het volgende:
Goh ik wist dat helemaal niet, is dat zo ongezond spul dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |