abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50843060
Mijn god, wat ziet België er toch armzalig uit
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_50843253
Tijd Voor Plezier met jouw zus.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 01:59:19 #53
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_50845140
Als je dat in Nederland flikt en de milieupolitie komt langs heb je ook echt een groot financieel probleem kan ik je vertellen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:31:05 #54
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_50845503
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 01:59 schreef Oosthoek het volgende:
Als je dat in Nederland flikt en de milieupolitie komt langs heb je ook echt een groot financieel probleem kan ik je vertellen.
En dan zeg je dat je het niet was en het probleem is opgelost .Als ze het zien ben je nat , anders niet .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_50848919
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:31 schreef DaMook het volgende:

[..]

En dan zeg je dat je het niet was en het probleem is opgelost .Als ze het zien ben je nat , anders niet .
Dan komen d'r twee ventjes van de milieupolitie en die gaan eens fijn op onderzoek uit. En dan maar hopen dat ze die smoes nooit eerder hebben gehoord en dat je sleutelwerk weer vuil is ... Sta jij in de buurt geparkeerd met een nieuw oliefilter en een schoongemaakt carter dan heb je toch vette pech en valt de acceptgiro binnen drie weken in de bus. Verder is één buurt bewoner die om z'n straat geeft trouwens al genoeg; meeste bekeuringen van de milieupolitie worden uitgedeeld middels steekproeven of naar aanleiding van een telefoontje van de buurman.

Verder is het natuurlijk extreem asosociaal
Calm down, please!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 12:06:18 #56
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_50852963
Hey hey, ik heb het carter niet gewoon laten uitlopen op straat he!
Nagenoeg alle olie op straat was puur per ongeluk. Probeer jij maar eens uitgutsende olie op te vangen, vermengd met water. Had ik het ergens anders kunnen doen, met betere opvangmogelijkheden, dan had ik het ook gedaan Maar het probleem is dat je zonder water en olie niet al te ver rijdt.

De moraalridders hebben overschot van gelijk, olie op straat is niet de mooiste zaak, maar gebeurt dat op het midden van de autosnelweg, dan hebben er meer mensen last van. En het is opgekuist ook, daar zie je niks meer van. Wat denk je dat de brandweer doet met oliesporen? Juist detergenten erover en kuisen maar, net zoals hier.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 18:36:06 #57
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_50867139
Je had er natuurlijk een opvangbak onder kunnen zetten.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:18:37 #58
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_50868575
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef gfree het volgende:
Jesus christ...
Waaruit leidt jij af dat die er niet onder stonden (er stonden zelfs meerdere onder, maar dat belet niet dat er toch naast kan lopen).
Iedereen zit hier maar af te geven zonder te weten over wat het gaat. Laten we niet overdrijven.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:33:06 #59
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_50869240
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:06 schreef MMach het volgende:
Hey hey, ik heb het carter niet gewoon laten uitlopen op straat he!
Nagenoeg alle olie op straat was puur per ongeluk. Probeer jij maar eens uitgutsende olie op te vangen, vermengd met water. Had ik het ergens anders kunnen doen, met betere opvangmogelijkheden, dan had ik het ook gedaan Maar het probleem is dat je zonder water en olie niet al te ver rijdt.

De moraalridders hebben overschot van gelijk, olie op straat is niet de mooiste zaak, maar gebeurt dat op het midden van de autosnelweg, dan hebben er meer mensen last van. En het is opgekuist ook, daar zie je niks meer van. Wat denk je dat de brandweer doet met oliesporen? Juist detergenten erover en kuisen maar, net zoals hier.
Netjes hoor. Een schone straat is het halve werk
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:38:08 #60
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50871314
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:07 schreef MMach het volgende:

en msn adressen enzo van m'n zus, daar doe ik niet aan, ik kan je al een blauwtje op voorhand besparen
Dat wordt helemaal geen teleurstelling voor ze En als ze pot zijn, zijn het daarna niet meer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_50877268
Benstig une niederloander uit Belgiëëëéë??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:26:18 #63
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_50880240
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Benstig une niederloander uit Belgiëëëéë??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, das wel correct belgisch
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:38:56 #64
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_50880769
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 20:18 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat wordt helemaal geen teleurstelling voor ze En als ze pot zijn, zijn het daarna niet meer
Het is niet persoonlijk bedoeld of zo hoor, maar lange afstanden zijn relatiekillers, ik spreek uit ervaring . Het is jammer dat een relatie om die reden moet eindigen, dus je kan het ook makkelijker te maken door er geen te beginnen op die manier
En turquaz52, ik ben gewoon een Belg, uit Oost-Vlaanderen, dat zal het vreemde accent verklaren denk ik Oops, ik denk dat ik het verkeerd heb begrepen? Je bedoelt dat ik Nederlands spreek en niet Vlaams (Belgisch). Wel, die 2 verschillen echt niet veel. Ik heb natuurlijk het Vlaamse gesproken accent van mijn streek, maar de geschreven taal is net dezelfde hier als bij jullie hoor. (Hoewel er op het forum hier en daar wat Belgen zijn die niet dezelfde regel volgen )

Anyways,
vandaag niet veel gedaan. Aan de overkant van het huis van mijn vriendin staat een voormalige boederij met een heleboel ongebruikte schuren. Eentje daarvan mag ik gebruiken

Makkelijk met dit regenweer

Een paar blutsen weggewerkt/geminderd:
Voor:

Na:

Je ziet er niet veel van, maar ze zijn wat minder diep, en de wielkast ziet er ook normaler uit. De grootste bluts laat ik met vrij veel zekerheid zitten. Ze zit op een erg vervelende plaats wat het uitdeuken fel bemoelijkt. In de hoek van de camionette zitten structurele 'balken' als het ware. Net op die plaats is de carosserie 3 lagen dik, waardoor je aan de binnenkant de deuk niet kan bereiken. Een optie is het hele stuk losslijpen en een vervangstuk vastlassen. Veel werk, met maar weinig opbrengst als het ware. Ik zou liever zien dat de belangrijkste roest aangepakt wordt en de bluts blijft. Voor zo"n bluts wordt ie niet afgekeurd en verzwakt hij ook niet. Van roest daarentegen...

Ook het koelwater opnieuw ververst, om er nog meer olie uit te krijgen.
Dit is het koelwater dat er sinds gisteren in zat;

Het ziet er wel dramatisch uit, maar het valt eigenlijk goed mee. Koelwater is geen helder water of zo, dus dat kleurtje is niet gek. De hoeveelheid resterende olie is minimaal, je ziet een dunne oliefilm drijven op het water. Porsche heeft indertijd met een van zijn mindere motormodellen ook eens last gehad van een lek tussen olie en water kanalen. Zij raadden aan (na de reparatie uiteraard) om een flesje 'shout' (dat is een vlekkenverwijderaar om vlekken uit kleren te verwijderen) in het koelwater te gieten, er 30 minuten mee rondrijden, en daarna de koelvloeistof grondig te verversen. Misschien dat ik dat een dezer dagen ook eens zal doen.
Intussen heeft de motor er alweer 100km opzitten sinds de reparatie, en hij draait vlekkeloos.

Morgen kan ik niet zoveel doen, maar ik zou graag wat roest willen afborstelen met een machinale staalborstel.

[ Bericht 4% gewijzigd door MMach op 26-06-2007 23:46:17 ]
pi_50880785
TVP. Ik voel gewoon dat dit een leuk project wordt om te volgen

Ikzelf hoop ooit nog eens een T2B of T3 in doka-uitvoering te scoren... liefst met 2ltr T4 blok (USA uitvoering?), maar ja, je moet altijd wat te dromen overhouden he.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_50881146
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef MMach het volgende:

[..]

Het is niet persoonlijk bedoeld of zo hoor, maar lange afstanden zijn relatiekillers, ik spreek uit ervaring . Het is jammer dat een relatie om die reden moet eindigen, dus je kan het ook makkelijker te maken door er geen te beginnen op die manier
Volgens half Nederland woon ik in Belgie hoor . Maar toffe bak, vooral als je met de grote bak achterin ook nog wat tofs gaat doen Daar al plannen voor?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:49:13 #67
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_50881152
Deuken zien er inderdaad al wat beter uit...

Kun je op die overgebleven deuk niet - net zoals bij de schadehersteller - er wat op lijmen en eruit trekken? Of is het een hele compacte deuk?

Denk dat het geen kwaad kan om dat water nog een paar keer te verversen als ik het zo zie...

Ah well... de waterpomp zal iig wel goed gesmeerd worden zo...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_50881268
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef gfree het volgende:
je moet wel heel erg achterlijk zijn om dit niet te doen. Dit is idd gebeurt zoals MMach het zei. Maar je kan idd niet alles opvangen, en zelfs hetgeen er naast liep hebben we zo goed en kwaad als mogelijk proberen indammen en opkuisen. Daarna hebben we ervoor gezorgd dat de baan er weer deftig bij ligt, dat er geen accidenten gebeuren door mensen die slippen over gemorste olie.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 23:58:54 #69
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_50881585
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:18 schreef MMach het volgende:

[..]

Jesus christ...
Waaruit leidt jij af dat die er niet onder stonden (er stonden zelfs meerdere onder, maar dat belet niet dat er toch naast kan lopen).
Iedereen zit hier maar af te geven zonder te weten over wat het gaat. Laten we niet overdrijven.
Ik geef niet af op je hoor . Ik weet wel dat jij altijd altijd netjes doet. Dat heb ik wel gemerkt in je K&W topics .

Relaxte schuur trouwens om in te werken .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:14:23 #70
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_50882209
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef MikeyMan het volgende:
Deuken zien er inderdaad al wat beter uit...

Kun je op die overgebleven deuk niet - net zoals bij de schadehersteller - er wat op lijmen en eruit trekken? Of is het een hele compacte deuk?

Denk dat het geen kwaad kan om dat water nog een paar keer te verversen als ik het zo zie...

Ah well... de waterpomp zal iig wel goed gesmeerd worden zo...
Ik heb nog wat foto's gevonden van de bluts toen het ongeval net was gebeurd.

Je kan zien aan de manier waarop het staal is gebogen, dat het daar vrij dik is. Oorspronkelijk zat er daar ook een hoek, wat ontdeuken zeer moeilijk maakt.
Het 'leuke' aan de hele zaak is dat de veroorzaker van de bluts ons eigen wisselstukkenbusje is

Ik denk dat m'n broer wel heeft geleerd dat het een erg slecht idee is om te remmen voor oranje als je aan 50km/h een busje aan het slepen bent.
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:21:12 #71
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_50882443
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Volgens half Nederland woon ik in Belgie hoor . Maar toffe bak, vooral als je met de grote bak achterin ook nog wat tofs gaat doen Daar al plannen voor?
Noemen ze u liefdevol reserve-belg?

Wel, de plannen voor de achterkant, die zijn er wel. Maar de achterbak verandert enkel voor die 2 weken kampeervakantie, daarna wordt het weer een laadbak.
Er is plaats genoeg voor een 2 persoonsbed, dus dat komt er in. Dan is er nog plaats voor 2 fietsen en bagage Hoe een en ander er zal uitzien, dat wordt wss bedacht op het moment zelf.
pi_50884897
Die belgen hé, wat maken ze er toch altijd een smeerboel van
pi_50890946
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef bastiaan_smeding het volgende:
Die belgen hé, wat maken ze er toch altijd een smeerboel van
ik had toch de indruk dat alles heel proper was achtergelaten.
pi_50892221
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:56 schreef Archont het volgende:

[..]

ik had toch de indruk dat alles heel proper was achtergelaten.
"Aan het werk, een voze smeerboel was het. Gigantisch veel olie per ongeluk in de goot."

Dat kan je niet echt proper noemen denk ik?
pi_50892604
Boeiend Leuk project hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')