Interessant. Voorbeelden? Ik heb de uitpuilende Applications-folder van mijn Mac vrijwel moeiteloos bij elkaar gekocht, en ben nog niet failliet...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Devlinsect het volgende:
Mac software is moeilijker verkrijgbaar en duurder in vergelijking met Windows...
Volgens mij valt dat nog wel mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Devlinsect het volgende:
Mac software is moeilijker verkrijgbaar en duurder in vergelijking met Windows...
downen kan toch ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Devlinsect het volgende:
ik zit in delft ja, maar geloof dat dat project alleen voor sjaars geld. en dat ben ik al een tijdje niet meerquote:Op zondag 24 juni 2007 14:45 schreef RacerDKB het volgende:
Je zegt het zelf al.
Imac of een normale laptop
Neem een leuke Dell of IBM. (p.s. welke TU? Delft heeft een laptopproject..)
Of je regelt een sjaars die dat voor jou regeltquote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik zit in delft ja, maar geloof dat dat project alleen voor sjaars geld. en dat ben ik al een tijdje niet meer
Wat nu, einde van de wereld!!11quote:Op maandag 25 juni 2007 01:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is trouwens MacBook en niet een iBook...
Het is een Creative Zen, en geen Creative Floepsiquote:Op maandag 25 juni 2007 01:53 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wat nu, einde van de wereld!!11!11
ideequote:Op zondag 24 juni 2007 23:46 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Of je regelt een sjaars die dat voor jou regelt
Afgezien van het feit dat het al gedurende het hele topic op correcte wijze is gezegd, ja, ik noem katten honden.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:59 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is een Creative Zen, en geen Creative Floepsi
NATUURLIJK is het belangrijk dat je dingen bij de juiste naam noemt, dat snapt iedere debiel wel. Of noem jij katten ook altijd honden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |