daar had ik ook alle vertrouwen inquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar had ik ook alle vertrouwen in
Ik had op hem gestemd.quote:
quote:
Da's toch die hetero broer van die enorme nicht met vrijwijel identieke username?quote:
Niet zo brutaal!quote:
Kunnen we moeilijk zien aan je avatar anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:00 schreef BonJovi het volgende:
Volgend jaar de Daniel de Ridder award voor knapste user
De award voor domste user daarentegen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kunnen we moeilijk zien aan je avatar anders.
De Sjaak P. Award?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
De award voor domste user daarentegen...
Ik ben niet zo domquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
De award voor domste user daarentegen...
Toto's en toernooien zijn eigenlijk iets heel anders. Ik denk dat ik het voordeel had met:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:13 schreef dndiek het volgende:
Gefeliciteerd voor alle winnaars
Tsja, WeebL verslaan in het organiseren is gewoon te lastig.... Wederom goede organisatie meneer
Je moet beter en meer lobbyenquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:34 schreef VoreG het volgende:
Ik ben anders nooit genomineerd voor de toernooien die ik heb georganiseerd!
Je bent gewoon jaloers!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar Sansoni kan niet voetballen. Dat gaf toch een flinke knauw aan zn voetbalintellect en geloofwaardigheid.![]()
Klopt, ik ruk me elke dag met zn foto.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef Hopsieflopsie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers!
Ik duik weer mijn grot in!
Tot ziens![]()
Heb jij dan toernooien georganiseerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:34 schreef VoreG het volgende:
Ik ben anders nooit genomineerd voor de toernooien die ik heb georganiseerd!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij dan toernooien georganiseerd![]()
O ja, maar dat is al wat langer geleden. Vandaar dat ik het niet meer wistquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..].
Beste middenvelder en al die andere zut.
Misschien ooit nog een lifetime-achievement award, paultjuhquote:
award voor de beste reclame voor zijn ploegquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien ooit nog een lifetime-achievement award, paultjuh![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |