Laat je tzt ff weten wat t geworden is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef LadyXochi het volgende:
Ik heb al een hoop interessante dingen gezien. Bedankt!
Zo, jij hebt de draagtijd van een olifantquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef LadyXochi het volgende:
Haha, dat duurt nog wel een jaar of anderhalf
nooit van nikita chroestsjev gehoord?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Nikita als jongensnaam?
Nooit geweten.
Nikita van Elton John heeft in de SU nog een rel veroorzaakt / mocht niet uitgebracht worden / zoiets. Nikita is een jongensnaam (denk idd aan Nikita Chroestjov) en in combinatie met Eltons seksuele voorkeur was dat opgeteld te homoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Nikita als jongensnaam?
Nooit geweten.
wordt ook wel geschreven als Fjodorquote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef daReaper het volgende:
Fjodr
Wat natuurlijk vrij logisch is want de mensen weten niet dat jij net even iets anders moest doen dan wat mainstream. is.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:19 schreef LadyXochi het volgende:
En ik zou dan ook gaan voor Aleksandr (zonder e voor de r), maar dan zul je altijd zien dat mensen dat gaan 'verbeteren'.![]()
Ik wil niet zeiken hoor, maar de komst van een kind kun je niet plannen. Dat wil zeggen, dat ie niet komt kun je nog redelijk plannen, maar dat ie wel komt is niet (zo ver van te voren) te plannen.quote:
Maar dan zou ik wel pleiten voor een " of ' op de e want anders spreekt de argeloze Nederlander het vanzelfsprekend uit als "lief" in plaats van "li-ev" wat het natuurlijk is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:46 schreef Toeps het volgende:
jongens
1. Boris
2. Dimitri
3. Foma
4. Georgi
5. Igor
6. Yuri
7. Ivan
8. Liev
9. Nikita
De top 10 in Rusland zelf, volgens www.voornamelijk.nl
Ik zou natuurlijk instantly voorLiev
gaan.
Dat bedoelde ik ook. Ik ben nog even niet van plan zwanger te worden. Of: Ik ben aan het plannen om de komende tijd niet zwanger te wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Ocampa het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken hoor, maar de komst van een kind kun je niet plannen. Dat wil zeggen, dat ie niet komt kun je nog redelijk plannen, maar dat ie wel komt is niet (zo ver van te voren) te plannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |