BTW ik deed alleen even verslag van wat ik hoorde op de streamsquote:Op zondag 24 juni 2007 12:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk niet voor hun fans...
Ik weet niet of dit zo goed is.quote:
Ik wil het eigenlijk ook wel lezenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaaaaah, ik wil het wel lezen. Plaats het anders bij [bewoners] Natasia.![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:51 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens N heeft Brian ook een kinderarm.
Nathanaël. Het is een rotnaam om steeds te moeten tikken.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef SiRojK het volgende:
Als jullie nu alleen ff zeggen wie NL is?
Nathanael een vorige bewoner werd ook wel >NL genoemdquote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef SiRojK het volgende:
Als jullie nu alleen ff zeggen wie NL is?
k, thnx.. Had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Nathanaël. Het is een rotnaam om steeds te moeten tikken.
Oooh!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:53 schreef ericahysterica het volgende:
Volgens N is Beatrix kunstmatig geinsimidingest
Ik zat je maar te pesten joh! Vind het alleen maar goed dat je het niet zegt!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Haha ik begrijp het, misschien dat het wel naar buiten komt wat er is gebreurd, maar dan komt het iig niet van mij af..
Veel mensen weten hoe het zit..
Dan moet je een brief schrijven, krijg je een "Dankjeweeeeeeel!"quote:Op zondag 24 juni 2007 12:50 schreef noekje het volgende:
[..]
en als ik zou zeggen dat ik alle bewoners echt geweldig vind en dat ik van ze houd dan heb ik opeens wel een leven?
Kan ik me goed in vindenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Ok: vakantie theorie ( korte versie, mijn mening)
1. Het op vakantie gaan met redelijk onbekenden hoeft niet te betekenen dat je geen vrienden hebt. Ik zelf heb een aantal zeer goede vrienden waar ik niet mee op vakantie wil. Moet er niet aan denken. Ik ga vaak alleen of in een groep ( cususreis).
2. Ik weet niet of Natasia vrienden heeft ?
3. Als een persoon net een relatie heeft, zoals Bart of Patricia dan wordt het vaak normaal gevonden dat die met elkaar op vakantie gaan. Dat zijn juist onbekenden.
4. Een vrouw alleen, zoals Natasia nu is, moet hard knokken om op vakantie te gaan met mensen omdat veel stellen samen gaan en er vaak geen 1ouder bij willen.
5. Een vrouw met kinderen ( alleen of samen) gaat lastiger met vrienden op vakantie dan een man/ vader.
6. Tevens zijn het op vakantie gaan en het heben van vrienden voor mij geen graadmeter of iemand ok is.
Ik vond de extensions van Sylvia juist zeer geslaagd in vergelijking tot Amanda en Natasja.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:30 schreef noekje het volgende:
Ook Sylvia's extensions ontvingen niet veel lof van de kapster toen. Het is synthetische rommel als je het mij vraagt.
Mijn korte versie: ben het met een hoop zaken hierboven eens, wat toch niet wegneemt dat ik het sneu vind overkomen om je zo op te dringen voor een vakantie tegenover iemand die je nauwelijks kent en ook nog eens alleen van een setting waarin er sprake is van een bepaalde machtsverhouding.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
1. Het op vakantie gaan met redelijk onbekenden hoeft niet te betekenen dat je geen vrienden hebt. Ik zelf heb een aantal zeer goede vrienden waar ik niet mee op vakantie wil. Moet er niet aan denken. Ik ga vaak alleen of in een groep ( cususreis).
3. Als een persoon net een relatie heeft, zoals Bart of Patricia dan wordt het vaak normaal gevonden dat die met elkaar op vakantie gaan. Dat zijn juist onbekenden.
4. Een vrouw alleen, zoals Natasia nu is, moet hard knokken om op vakantie te gaan met mensen omdat veel stellen samen gaan en er vaak geen 1ouder bij willen.
5. Een vrouw met kinderen ( alleen of samen) gaat lastiger met vrienden op vakantie dan een man/ vader.
6. Tevens zijn het op vakantie gaan en het heben van vrienden voor mij geen graadmeter of iemand ok is.
Mooi geschreven!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
knip
Najah, ik kan er best inkomen als Natasia gewoon geen vrienden meer heeft door haar acties binnen de kooi....quote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Natasja heeft het altijd over mensen die ze "kent", zoals Clarence Seedorf, Mayday, moeder van Yes-R bandlid etc etc, maar over ECHTE vrienden en vriendinnen hoor je haar nooit praten in de afgelopen 9 maanden, en die zijn ook nooit op bezoek geweest. Ik denk dus dat Natasja 1 van die personen is die véél kennissen heeft, maar nooit tot echte vriendschap met die kennissen komt (waarschijnlijk door haar verrotte en egoistische karakter)...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |