Dat hebben ze haar ook al een keer gezegd. Waarom laat je het niet door Patricia doen maar toen gaf Amanda aan het mooi te vinden dat haar eigen haar er doorheen kwam want dat heeft Natas niet. Patricia kijkt ook altijd afkeurend naar het haar van Amanda.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef Starlie het volgende:
Waarom geven ze Amanda dan ook niet zulke extensions als dat Natasia heeft??? Of kan dat niet omdat Amanda haar eigen haar langer is ofzo??
Dat kan wel hoor, alleen wil Amanda extentions.. Als ze weave wil - wat haar echt mooier zou staan - moet ze het maar aan Patricia vragen..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef Starlie het volgende:
Waarom geven ze Amanda dan ook niet zulke extensions als dat Natasia heeft??? Of kan dat niet omdat Amanda haar eigen haar langer is ofzo??
het vreemde van dit alles is dat die mensen het ook nog allemaal voor haar doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Mellisa moest met haar kinderen naar de efteling en toen ze gesloopt weer terugkwam moest ze hapjes maken.
Herma moet voor haar een bikini kopen. Zij ronselt echt mensen. Ze legt zelfs mensen op om op de verjaardag van haar kinderen te komen. Ze wil met Patricia op vakantie en Patricia moet echt moeite doen om het af te weren. Patricia bleef zeggen, "je moet gewoon allleen gaan." Natas bleef in de," dan ga ik met jou mee" modus.
Nou, Patricia wil echt niet met haar op vakantie hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
het vreemde van dit alles is dat die mensen het ook nog allemaal voor haar doen.
Ken jij Patricia?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, alleen wil Amanda extentions.. Als ze weave wil - wat haar echt mooier zou staan - moet ze het maar aan Patricia vragen..
Ja het ziet er ook niet uit.. Echt vies.. En dat is sowieso een belachelijk argument je kan ook weave voor de helft van je haar doen.. N krijgt het op dr hele hoofd, omdat haar eigen haar gewoon niks is..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hebben ze haar ook al een keer gezegd. Waarom laat je het niet door Patricia doen maar toen gaf Amanda aan het mooi te vinden dat haar eigen haar er doorheen kwam want dat heeft Natas niet. Patricia kijkt ook altijd afkeurend naar het haar van Amanda.
Jaquote:
Kind is gestoord... maar dat wisten we al!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hebben ze haar ook al een keer gezegd. Waarom laat je het niet door Patricia doen maar toen gaf Amanda aan het mooi te vinden dat haar eigen haar er doorheen kwam want dat heeft Natas niet. Patricia kijkt ook altijd afkeurend naar het haar van Amanda.
Oh leuk!! Zij weet iig wel wat mooi is!!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:36 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
JaDaarom kijk ik nu ook voor de verandering haha
ik vind dat haarweven wel een heel mooi ambacht heel knap allemaalquote:Op zondag 24 juni 2007 12:36 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja het ziet er ook niet uit.. Echt vies.. En dat is sowieso een belachelijk argument je kan ook weave voor de helft van je haar doen.. N krijgt het op dr hele hoofd, omdat haar eigen haar gewoon niks is..
lijkt me wel raar dat als je met je handen door je haar gaat, of als iemand dat bij Natasia doet, dat je dan over haar hoofd alle naden voelt lopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind dat haarweven wel een heel mooi ambacht heel knap allemaal
Nou eh... dat ze die niet heeft?quote:
ja hequote:Op zondag 24 juni 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh leuk!! Zij weet iig wel wat mooi is!!
edit
Op NL na dan.
Ach, ik heb hier een andere mening over, maar dat is te off topicquote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou eh... dat ze die niet heeft?
Ze denkt geloof ik ook echt dat Patricia een hartsvriendin van 'r is.![]()
Volgens mij heeft ze al eens verteld dat ze de Nederlandse Oprah wil worden.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:40 schreef Anderkeertje het volgende:
N:het zou zomaar kunnen dat ik in de televisiewereld blijf hangen
In een groot Pinopak kan dat bestquote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ze wil sowieso naar Sesamstraat.
Wtf?? Dat kun je die arme kinderen toch niet aandoen?
volgens mij groeit er dan een hele generatie rascisten op, als zij sesamstraat gaat doen...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ze wil sowieso naar Sesamstraat.
Wtf?? Dat kun je die arme kinderen toch niet aandoen?
Ipv dat ze gasten gaat sussen, gaat ze die uitschelden.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al eens verteld dat ze de Nederlandse Oprah wil worden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:47 schreef Peter6000 het volgende:
-- Jaap zei letterlijk tegen Huub "ik heb jou fucking dekking niet nodig, ik heb een nieuwe dekking"
Nee, bij slechte weave is het denk ik wel zo, maar hier voel je eigenlijk alleen die eerste rij, omdat dat een stuk omhoog gaat en voor de rest voel je niet veel..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:39 schreef agter het volgende:
[..]
lijkt me wel raar dat als je met je handen door je haar gaat, of als iemand dat bij Natasia doet, dat je dan over haar hoofd alle naden voelt lopen.
Beetje creepie lijkt me dat.
oei, dan neem ik het idee terugquote:
Zei ze dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar heeft NL haar gemept ?
Weet ik niet, maar ik vroeg het me af en er is een vriendin van Patricia nu hierquote:
en is NL bi?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar heeft NL haar gemept ?
Maar wel enorm grappig blijkbaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, ik heb hier een andere mening over, maar dat is te off topic![]()
Nee schat totaal niet, juist een psychologische lap tekst waar niemand zich door heen wil worstelen. Mn serieuze kant zeg maarquote:
Jammer maar je hebt groot gelijk!!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Dr relatie met NL vond plaats buiten de kooi..![]()
Ik denk niet dat ze het zou waarderen als ik over dr priveleven zou praten..
Ja.. Vooral dat ze geen haar kan zetten etc etc... Behoorlijk triestquote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
Patricia wordt op Mamjo uitgescholden
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Moet je ook niet doen! Gaat ons niks aan.... al zijn we natuurlijk erg nieuwsgierigquote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Aaaaaah, ik wil het wel lezen. Plaats het anders bij [bewoners] Natasia.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee schat totaal niet, juist een psychologische lap tekst waar niemand zich door heen wil worstelen. Mn serieuze kant zeg maar![]()
Niet zo gek, ik zou als kapper er niet eens in de buurt van willen komenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, in mijn ogen doet ze niet veel verkeerd. Een kapper praat altijd een beetje mee met zijn/haar klant, Ze is geen palma of herman die vol tegen iedereen ingaatquote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
Patricia wordt op Mamjo uitgescholden
verstandige keuze van Patricia om die sataniel te dumpenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen! Gaat ons niks aan.... al zijn we natuurlijk erg nieuwsgierig![]()
Dat geldt natuurlijk niet voor hun fans...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef ericahysterica het volgende:
mensen die lelijke dingen over anderen zeggen op forums hebben geen leven
en als ik zou zeggen dat ik alle bewoners echt geweldig vind en dat ik van ze houd dan heb ik opeens wel een leven?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef ericahysterica het volgende:
mensen die lelijke dingen over anderen zeggen op forums hebben geen leven
Haha ik begrijp het, misschien dat het wel naar buiten komt wat er is gebreurd, maar dan komt het iig niet van mij af..quote:Op zondag 24 juni 2007 12:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen! Gaat ons niks aan.... al zijn we natuurlijk erg nieuwsgierig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |