KZ is nu druk bezig zelf een OP te maken.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:52 schreef beequeen het volgende:
Kz was eerder, zeg het maar.
Ik ben benieuwd of ze er nog over gaan klessebessen.quote:
Een ons bloedworst eten ipv 2 ons en dan halve vegetariër zijn, surequote:Op zondag 24 juni 2007 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Die meneer is een halve vegetariër, hij eet nog steeds wel vlees, maar minder.
Wahoo NL is weer vrij om DGK weer in te gaan....quote:
Daar is mijn favoriete FA die me altijd unbanned als niemand het meer wil.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:02 schreef yvonne het volgende:
Verder in deze dus
kleinzusje voor mod
Enne, ik zal nog wel niet genoeg koffie ophebben, maarre, toch lief van Brian dat ie opbleef
en niet te vergeten;quote:Op zondag 24 juni 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak gaan we dat nu weer horen??? Over 92 dagen ga ik weg.![]()
Alleen vandaag?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:04 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak gaan we dat nu weer horen??? Over 92 dagen ga ik weg.![]()
Tussen de regels door.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:09 schreef farscapevr6 het volgende:
natas zegt weer dat t over is met wilgo??
Idd, morgen nog maar 91.quote:
Mijn vermoeden is dat het al eerder speelde zo'n twee weken terug had ze veel huilbuien. Zou me niets verbazen dat Natasia een soort van uitstel heeft gekregen om zich er overheen te kunnen zetten..quote:Op zondag 24 juni 2007 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tussen de regels door.
Het blijft me verbazen hoe snel ze erover heen is, dat het uit is met haar mannetje.
Dat is haar manier om te zeggen dat ze baalt, dat ze niet meemocht,quote:Op zondag 24 juni 2007 11:10 schreef farscapevr6 het volgende:
natas heeft amanda en jaap dit uitje GEGUNT????????????????
Speelt al heel lang en is gesust door de FEBOquote:Op zondag 24 juni 2007 11:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het al eerder speelde zo'n twee weken terug had ze veel huilbuien. Zou me niets verbazen dat Natasia een soort van uitstel heeft gekregen om zich er overheen te kunnen zetten..
whehehe roflquote:Op zondag 24 juni 2007 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
WTF: Zit ik me hier suf te piekeren dat ik niks hoor, staan mn boxen uit![]()
Ja, eigenaardig.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het al eerder speelde zo'n twee weken terug had ze veel huilbuien. Zou me niets verbazen dat Natasia een soort van uitstel heeft gekregen om zich er overheen te kunnen zetten..
Alsjeblieft niet zeg! En waarom moeten er steeds bekenden in?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
WOOOHOOO NATHANAEL KAN TERUG IN DE KOOI!!![]()
![]()
![]()
Ze is heel erg bezig om Amanda 'zichzelf' te laten zijn... het zou me niets verbazen dat er na de dramatische lage score in de PP besloten is dat Amanda zich meer moet profileren. Typisch dat ze zich zo bemoeide met het uitje en daarmee eigenlijk ook tegen Brian inging.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:10 schreef farscapevr6 het volgende:
natas heeft amanda en jaap dit uitje GEGUNT????????????????
Echt ??quote:Op zondag 24 juni 2007 11:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
WOOOHOOO NATHANAEL KAN TERUG IN DE KOOI!!![]()
![]()
![]()
niet iedereen laat zijn/haar gevoelens direkt zien, zij uit het vooral denk ik door tegen iedereen uit te vallenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tussen de regels door.
Het blijft me verbazen hoe snel ze erover heen is, dat het uit is met haar mannetje.
Maar lieffie, schatje, moppie...........dan stuur ik je toch een mooi kalendertje op, zo zonde van je muurtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |