ach, er zijn ook recalcitrante prinsesjes, heeft gewoon zijn charmequote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu nog even die prinses leren dat je niet "STERRUF JONGUH" tegen mensen moet roepen.
Ja, charmant was het wel. Dat dan weer welquote:Op zondag 24 juni 2007 11:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ach, er zijn ook recalcitrante prinsesjes, heeft gewoon zijn charme
Bij het opnieuw opzetten van de site van Huub, was het wel Ikweetniets die in de Cos vroeg om mooie foto's van Huub om op de nieuwe site te plaatsen. De foto's die toen werden getipt zijn ook gebruikt.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Zie net op de site van Huub dat mijn cap gebruikt is. Dat is toch geen site van ikweetniets?
Hij is van de fake blogjes.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Bij het opnieuw opzetten van de site van Huub, was het wel Ikweetniets die in de Cos vroeg om mooie foto's van Huub om op de nieuwe site te plaatsen. De foto's die toen werden getipt zijn ook gebruikt.
Ik dacht dat hij de beheerder van de site van Huub was.. is dat niet zo?![]()
Ja.. dat óok. Maar ik heb Huub al vaker horen zeggen dat die gemaakt zijn door een vriend van hem. Dus ik dacht dat die 'vriend' ook zijn eigen site beheerde.quote:
Is dat niet Ben, die dat doet voor hem? Ik weet het ook niet precies hoor. Ik denk dat er caps van Fok geplukt worden. Is ook niet erg, is helemaal niet erg want het is wel zijn kop natuurlijk maar ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. dat óok. Maar ik heb Huub al vaker horen zeggen dat die gemaakt zijn door een vriend van hem. Dus ik dacht dat die 'vriend' ook zijn eigen site beheerde.
toen ze naar L&C ging liet ze volgens mij de hele kooi voor haar heen en weer rennenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:00 schreef noekje het volgende:
Natasia wil dat Erwin voor haar gaat shoppen. Ze behandelt werkelijk iedereen als haar personal assistent.
Miljonair, zegt je dat wat?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:00 schreef noekje het volgende:
Natasia wil dat Erwin voor haar gaat shoppen. Ze behandelt werkelijk iedereen als haar personal assistent.
Mellisa moest met haar kinderen naar de efteling en toen ze gesloopt weer terugkwam moest ze hapjes maken.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
toen ze naar L&C ging liet ze volgens mij de hele kooi voor haar heen en weer rennen
quote:
En dus als je miljonair bent dan heb je automatisch werknemers? Ze is niet eens miljonair maar stel dat ze dat wel zou zijn dan zou ze geld hebben maar ze is geen werkgever. Daar moet je contracten voor aan gaan bieden.quote:
Je hebt weave en extentions.. De manier de Amanda gebruikt maakt je haar kapot.. Dit niet.. Dit is weave..quote:Op zondag 24 juni 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een andere manier van extentions zetten. Dit is innaaien, bij Amanda een soort inlijmen.
Hehe ligt eraan.. Bij Zara is de maat 38 veel ruimer dan normaalquote:Op zondag 24 juni 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ammehoela, als zij 38 heeft dan heb ik mt. 164 van de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |