was al een topic over (zie wfl).quote:Op zondag 24 juni 2007 09:35 schreef Klit het volgende:
Veel Fokkers gaan er van uit dat God niet bestaat, maar wat nu als hij er wel blijkt te zijn, wat doe je dan, en hoe ga je hier dan mee om?
Ligt er dan beetje aan wat zo'n god is, en wil. Je kan wel gaan gokken dat er een god is, en je aan al die gekke wetten van al die religies houden, maar denk niet dat je daar ver mee komt.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:35 schreef Klit het volgende:
Veel Fokkers gaan er van uit dat God niet bestaat, maar wat nu als hij er wel blijkt te zijn, wat doe je dan, en hoe ga je hier dan mee om?
Dan ben je niet de enige?quote:
Den meld ik dat hij zijn zaakjes nogal slecht geregeld heeft.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:35 schreef Klit het volgende:
Nee, dat is niet voldoende. Je moet Jezus als je Verlosser aannemen. Alleen goed leven is niet voldoende.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:12 schreef ToT het volgende:
Tja net wat meerderen hier zeggen: het ligt er allemaal aan wat voor God het is en wat Zijn wetten zijn, en waarom Hij het niet duidelijker heeft gemaakt wat Hij van ons wil.
Verder idd gewoon goed leven and you're okay, denk ik.
Ik denk dat we er gemakshalve wel vanuit mogen gaan dat deze God bedoeld wordtquote:Op zondag 24 juni 2007 10:18 schreef ToT het volgende:
Is dat zo?
In het begintopic staat niet specifiek dat het om de Christeljike God gaat, en dat de Bijbel letterljik Zijn woord is.
Hmmm. Een beetje triest, dat Jesus nog steeds moet boeten, voor mijn zonden..quote:Op zondag 24 juni 2007 10:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet voldoende. Je moet Jezus als je Verlosser aannemen. Alleen goed leven is niet voldoende.
Schiet ik m dood zodat die er als nog niet meer isquote:Op zondag 24 juni 2007 09:35 schreef Klit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |