Het is een wasbeerquote:Op zondag 24 juni 2007 03:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dat tijgerhaar van Kiki is nog wel grappig.
Dat is het nummer van de psychiater als ze ze zich weer eens open heeft gesneden.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:21 schreef DarkMinded het volgende:
Heeft ze nou dr telefoonnummer op haar arm staan of betekend dat verder nog iets?
quote:Op zondag 24 juni 2007 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is het nummer van de psychiater als ze ze zich weer eens open heeft gesneden.
Ligt er aan hoe vaak je naar de Aldi gaatquote:Op zondag 24 juni 2007 03:31 schreef Neleos het volgende:
En hoe lang duurt het nog voordat ik naast deze mensen sta in de rij bij de Aldi?
Woei 1980s!quote:Op zondag 24 juni 2007 08:30 schreef Blasphiem het volgende:
Ik begrijp de OP niet echt maar die fotos zijn zóóóó retro!
[afbeelding]
Het ziet er echt uit als een wijf.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
Tokio hotel ventje doet mij er aan herinerren
[afbeelding]
En hij heet:quote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit als een wijf. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, dead serious![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
En hij heet:Dan moet-ie maar gewoon in de fik gestoken worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yep, dead seriousOp woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
* RainofDeath geeft de benzine aanquote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan moet-ie maar gewoon in de fik gestoken worden.
mag ik d'r msn?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:18 schreef Koenz0r het volgende:
Dat eerste meisje lijkt gigantisch veel op mijn ex
zo hoort het.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef clrscrn het volgende:
Die kiki zou ik wel palen gek
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef AFX. het volgende:
Typ in : www.youtube.com
En daar : I must be emo.
Betere omschrijving krijg je nietVeul succes!
Dat was dus precies wat ik dacht...quote:
david bowie is dan wel weer acceptablequote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef charon het volgende:
[..]
Dat was dus precies wat ik dacht...
[afbeelding]
He'd like to come and meet us
But he thinks he'd blow our minds
je was me net te snel voorquote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
wat een schijtharses die 'kerel'quote:Op maandag 25 juni 2007 17:55 schreef SEMTEX het volgende:
Eigenlijk is het vooral nogal ernstig GAY:
[afbeelding]
Twisted Sisterquote:Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef Hari-Bo het volgende:
Back to the 80's![]()
[afbeelding]
Twisted Sister
haha ze zien er zo gay uit maar de muziek is tofquote:Op maandag 25 juni 2007 18:12 schreef Hari-Bo het volgende:
Back to the 80's![]()
[afbeelding]
Twisted Sister
myspacenummer,quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:05 schreef Locusta het volgende:
Die allereerste meid uit de OP: wat is de bedoeling van dat nummer op d'r arm?
Of wil ze net doen alsof ze in een concentratiekamp heeft gezeten?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:52 schreef amvrosios het volgende:
ik vond emo;s al erg.. maar ik wordt hier misselijk van hoor
riiiightquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:51 schreef NJlo het volgende:
Ik vind het leuk! Tuurlijk, dit zijn extreme varianten, maar ik zie best toekomst in de minder extreme volgelingen. Kijk naar emo's, de minder erge emo chicks vind ik persoonlijk vaak genoeg best lekker. Ik heb ook vaak genoeg half-emo kapsels gehad. Ik zal alleen noooooooooit aan de skinny jeans gaan.. Streepjes in m'n haar daarentegen.. En kleurtjes(nouja ik heb alles al gehad maar goed). Glamrock is terug, dat betekent ook wel weer dat grunge weer gaat komen! Zeg maar daaag tegen hiphop
Dat meen jequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef luciferist het volgende:
myspacenummer,
ken mijne ook uit mijn hoofd
maar das meer omdat ik wat met getallen heb
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:09 schreef Hanstin het volgende:
[afbeelding]
DUUUUDDDEEE WTF!
[afbeelding]
1 dervan moet een man zijn blijkbaar...
Ok de laatste was geen scene maar alsog wtf...
Wat is er mis met myspace dikzak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef Sunaebo het volgende:
waarom ga je dan ook naar een trieste site als MySpace![]()
Dus je kan er beter als een rasmongool uitzien dan gewoon "normaal"?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:25 schreef IrfieJ het volgende:
Tof.. beter dan al die schapen die je op straat ziet lopen...
in jouw hoofd zijn het ras mongolen in mijn hoofd creatieve mensen die zich niet veel aantrekken van de norm en hun eigen ding doen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Dus je kan er beter als een rasmongool uitzien dan gewoon "normaal"?
uiteindelijk zijn dit ook schapen met hun modes en myspace shit..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:25 schreef IrfieJ het volgende:
Tof.. beter dan al die schapen die je op straat ziet lopen...
uiteindelijk zijn we allemaal mensen.. maar vind het leuker om naar dit soort mensen te kijken dan naar de mensen die je normaal om je heen ziet.. dat begint ook te vervelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef Yorrit het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn dit ook schapen met hun modes en myspace shit..
Hardcore? ik zie ze juist met shirts van metalbands enzo, glamrock/glammetal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef Yorrit het volgende:
vind ze alleen heel moeilijk te associeren met de hardcore scene..
ah dit verklaart een hoop:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:37 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
in jouw hoofd zijn het ras mongolen in mijn hoofd creatieve mensen die zich niet veel aantrekken van de norm en hun eigen ding doen...
het is een kwestie van perceptie..
denk dat ik gelukkiger ben met dit perspectief dan als ik jouw perspectief over zou nemen en mensen die anders eruit zien gelijk als rasmongolen bestempel in mijn referentie kader..
gehehe dat was 2 jaar terug ofzo.. en dit is absoluut niet zoals bedoeld wordt met het topic...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
ah dit verklaart een hoop:
[afbeelding]
Creatief? Al die scene kids doen hun best om anders te zijn. Dat is niet creatief maar schaapgedrag op een ander niveau lijkt me. Ik bestempel mensen echt niet zomaar als rasmongolen, ik kom zelf vaak bij festivals en concerten en zie je genoeg mensen die er niet normaal uitzien, vind dat wel tof, maar deze zogenaamde scene kids zien er gewoon als rasmongolen uit!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:37 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
in jouw hoofd zijn het ras mongolen in mijn hoofd creatieve mensen die zich niet veel aantrekken van de norm en hun eigen ding doen...
het is een kwestie van perceptie..
denk dat ik gelukkiger ben met dit perspectief dan als ik jouw perspectief over zou nemen en mensen die anders eruit zien gelijk als rasmongolen bestempel in mijn referentie kader..
vind het best mee vallen tis niet allemaal het zelfde ofzo... vind ze er allemaal apart uit zien op een verschillende manier... sommige vind ik ook niet mooi... maar daar ga ik me niet echt aan irriteren als het hun keuze is als ze er zo uit willen zien..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:57 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Creatief? Al die scene kids doen hun best om anders te zijn. Dat is niet creatief maar schaapgedrag op een ander niveau lijkt me. Ik bestempel mensen echt niet zomaar als rasmongolen, ik kom zelf vaak bij festivals en concerten en zie je genoeg mensen die er niet normaal uitzien, vind dat wel tof, maar deze zogenaamde scene kids zien er gewoon als rasmongolen uit!
Wat zul jij een mooi leven hebben zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:57 schreef afcajos het volgende:
Ik heb ook een zeer beperkte visie
Alles wat anders is dan ik, is stom
Mensen die zich platonisch proberen te onderscheiden doormiddel van hun uiterlijk/status zijn te bekrompen om het op een andere manier te doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
vind het best mee vallen tis niet allemaal het zelfde ofzo... vind ze er allemaal apart uit zien op een verschillende manier... sommige vind ik ook niet mooi... maar daar ga ik me niet echt aan irriteren als het hun keuze is als ze er zo uit willen zien..
je kijkt sowieso naar anderen als je kiest hoe je eruit wilt zien.. je pikt de dingen die je mooi vind en de laat de dingen die je niet mooi vind (of wat anderen niet mooi vinden) voor wat het is...
ik vind dat kleden zoals het hoortmeer schaapjes zijn dan mensen die zich kleden zoals het niet hoort..
erg generaliserend... vind dit niet opgaan voor veel van die types..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:20 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Mensen die zich platonisch proberen te onderscheiden doormiddel van hun uiterlijk/status zijn te bekrompen om het op een andere manier te doen.
Eindelijk! Ik vroeg me nu al een hele tijd af wat het nou wasquote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Waarom zou je je niet mogen onderschieden door middel van je uiterlijk? Uiteindelijk gaat het om de binnenkant, maar ik vind uiterlijk vaak heel veel over mensen zeggen. En dan bedoel ik niet hoe je cool wel niet bent als je bjorn bovi ondebroek boven je bips uitkomt; maar of je openstaat voor alternatieve muziek; je schaamt voor je eigen smaak, of dat je smaak uberhaupt ontwikkeld hebt. ( nee, top40 is geen ontwikkelde smaak )quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:20 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Mensen die zich platonisch proberen te onderscheiden doormiddel van hun uiterlijk/status zijn te bekrompen om het op een andere manier te doen.
Is dat een kerel?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
haha,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
ah dit verklaart een hoop:
[afbeelding]
Wat is dit nou weer voor stoms. Ik zelf luister dan wat redelijke alternative muziek(punk en hardcorepunk vooral), maar heb genoeg vrienden die universiteit doen en dit niet luisteren, die zouden dan een minder ontwikkelde smaak hebben? Wat een onzin zeg, iedereen heeft gewoon zijn eigen ding. En als je perse anders wilt zijn om het andersdoen ben je ook gewoon kansloos. Daarnaast ben jij zelf ook redelijk bekrompen met je mening want je doet nogal neerbuigend over mensen die niet alternatief zijn. Leer gewoon iemand kennen en kom dan met een oordeel, het uiterlijk dat jou niet aanstaat of muzieksmaak moet toch niet de reden zijn dat je iemand van te voren al verkeerd beoordeeld?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Waarom zou je je niet mogen onderschieden door middel van je uiterlijk? Uiteindelijk gaat het om de binnenkant, maar ik vind uiterlijk vaak heel veel over mensen zeggen. En dan bedoel ik niet hoe je cool wel niet bent als je bjorn bovi ondebroek boven je bips uitkomt; maar of je openstaat voor alternatieve muziek; je schaamt voor je eigen smaak, of dat je smaak uberhaupt ontwikkeld hebt. ( nee, top40 is geen ontwikkelde smaak )
Je kan het ook overdrijven zoals de meeste foto's uit de OP, maar er zitten wel degelijk mooie foto's tussen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Dus je kan er beter als een rasmongool uitzien dan gewoon "normaal"?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Leer gewoon iemand kennen en kom dan met een oordeel, het uiterlijk dat jou niet aanstaat of muzieksmaak moet toch niet de reden zijn dat je iemand van te voren al verkeerd beoordeeld?
Ja hij komt toch net zo goed met een te snel oordeel over mensen met top40 muziek en bjorn borgquote:
maar mama hij doet het toch ook dan mag ik het toch ook doen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:22 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ja hij komt toch net zo goed met een te snel oordeel over mensen met top40 muziek en bjorn borg![]()
Het feit dat er niks orgineels aan is en verschrikkelijk slecht is vormgegevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat is er mis met myspace dikzak.
Wat vind jij wél origineel dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Het feit dat er niks orgineels aan en verschrikkelijk slecht is vormgegeven![]()
]quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:25 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
maar mama hij doet het toch ook dan mag ik het toch ook doen...![]()
Een site als de Nederlandse Thats-me.nl geeft je al veel meer vrijheid op je profiel te maken zoals jij dat wilt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Wat vind jij wél origineel dan?
En jij had het over slechte vormgeving van myspace, dat thats-me.nl ziet er 20x lelijker uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:21 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Een site als de Nederlandse Thats-me.nl geeft je al veel meer vrijheid op je profiel te maken zoals jij dat wilt.
Nu zeg ik niet dat daar het niveau hoger of beter is dan op Myspace, maar origineler is het wel
neo nazi's vergelijken met mensen waar het over gaat in dit topic... kom op dude..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:18 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
]
Het verschil is dat dat scene tuig er naast bizar uitziet ook een kutmentaliteit heeft, dat is gewoon zo. Terwijl je bij die andere catagorie mensen allerlei mensen met verschillende mentaliteiten tegenkomt. Jij loopt nu wel te zeggen dat je zo open staat voor mensen die andere bla bla bla maar je bent toch ook geen vrienden met neo-nazi's, want misschien zijn dat ook wel toffe peren, maar de mentaliteit staat je niet aan toch?
Ik heb het over de zelfgemaakte profielen van enkele mensen die kunnen omgaan met CSSquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef plakkert- het volgende:
[..]
En jij had het over slechte vormgeving van myspace, dat thats-me.nl ziet er 20x lelijker uit.
Ehm zover ik weet was myspace de eerste site in het genre en die slechte vormgeving, nja dat komt door de users.. Ik heb wel degelijk heul mooie myspaces gezien!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Het feit dat er niks orgineels aan is en verschrikkelijk slecht is vormgegeven![]()
Dude, je hoeft je niet gelijk op je pik getrapt te voelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:44 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor stoms. Ik zelf luister dan wat redelijke alternative muziek(punk en hardcorepunk vooral), maar heb genoeg vrienden die universiteit doen en dit niet luisteren, die zouden dan een minder ontwikkelde smaak hebben? Wat een onzin zeg, iedereen heeft gewoon zijn eigen ding. En als je perse anders wilt zijn om het andersdoen ben je ook gewoon kansloos. Daarnaast ben jij zelf ook redelijk bekrompen met je mening want je doet nogal neerbuigend over mensen die niet alternatief zijn. Leer gewoon iemand kennen en kom dan met een oordeel, het uiterlijk dat jou niet aanstaat of muzieksmaak moet toch niet de reden zijn dat je iemand van te voren al verkeerd beoordeeld?
dat doen ze om te bewijzen dat het profiel niet fake is,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:49 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dat meen jeTriest eigenlijk zeg!
Naja, nog niet eens dat van jou (m'n vriend onthoud ook de raarste nummers) maar er zo mee te koop lopen
![]()
jaja de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:36 schreef valek het volgende:
[..]
haha,![]()
Dat ik het een keer met jou eens ben zeg.
hij zal wel een kutjeugd gehad hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef koen_pijl het volgende:
[afbeelding]
Is dat een jongen??
Dat eerste meisje ziet er wel leuk uit.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Scary shit!
ga je ze nu pestenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef Index het volgende:
Eergister de eerste twee gesignaleerd op school
Serieus? Is het nu al overgeslagen? Hoe oogt de NL'se variant? Waren het eerst emo's?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef Index het volgende:
maak een foto van ze en post het hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:12 schreef Index het volgende:
Is ze ook wel, maar ze zou er _veel_ beter uitzien zonder die wasbeer-mode.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:07 schreef isama het volgende:
ik vind die eerste uit de OP wel lekker![]()
mee eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Is ze ook wel, maar ze zou er _veel_ beter uitzien zonder die wasbeer-mode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |