Ik heb nog 4 weken te gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Yes, m`n xbox is nog steeds niet terug !
3de week gaat in vandaag
Daar was ik bijquote:Op zondag 24 juni 2007 23:16 schreef -Bigguy- het volgende:
Dit is dus wat je krijgt als je met 2 exact even snelle Nissan Skylines tegen elkaar aanknalt met een kleine 260 km/ per uur:
[afbeelding]
ik had hem een kleine maand geleden binnen 14 dagen terug... en een gloednieuwe ook nog eens!quote:
mooie doosquote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef DarkShine het volgende:
Heeft die Limited editie nog iets erbij zitten wat echt een meerwaarde heeft?
Ik ga hem vandaag waarschijnlijk halen namelijk.
Een wel interesant boekje over Forza, auto's en nag wat andere gerelateerde dingen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef DarkShine het volgende:
3 extra auto'squote:Op maandag 25 juni 2007 13:45 schreef DarkShine het volgende:
Dat is ook een hele toevoeging.quote:
zie het toernooi-topic voor mijn tijden:quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
In die eerste Time Trial voor het toernooi, net een 00:49:532 gereden.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook een hele toevoeging.
Als ze daar dan wat ludike auto's bij hadden gedaan.
Zou wel gaaf zijn als je een brandweer vrachtwagen zou krijgen of zo. En dan nog flink tunen zodat die nog met klasse A of S mee kan komen.
hoe kun je een vrachtwagen nou tunen naar A of S klasse? gewicht/pk's? en dan nog hou je een auto niet bij in de bochten!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook een hele toevoeging.
Als ze daar dan wat ludike auto's bij hadden gedaan.
Zou wel gaaf zijn als je een brandweer vrachtwagen zou krijgen of zo. En dan nog flink tunen zodat die nog met klasse A of S mee kan komen.
Ik heb ook net ongeveer die tijd neergezet, iig 49:5--.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
In die eerste Time Trial voor het toernooi, net een 00:49:532 gereden.
Zoo. Klaarquote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef X-fi het volgende:
Ik moet nu de laatste race doen in de 'arcade-serie'. Noisorring. 2 ronden (40 km)
Volgens het boekje:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef existenz het volgende:
Hmm om 1 of andere reden krijg ik die "Collect all production cars" achievement nietIk heb toch echt alle class D wagens...
Secret Collector 1 30quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Hiephiephoera het volgende:
[..]
Volgens het boekje:
D: Standard production cars
C: Sport production cars
B: Performance production cars
A: High-production cars
S: Ultra-high production cars
U: Unlimited-class cars
R4: Heavily modified production cars
R3: High-end purpose-built race cars
R2: Ultrahigh-end purpose-built race cars
R1: Prototype race cars
Vrees dat je nog even door moet sparen![]()
Heb even moeten zoeken, maar was ook nieuwsgierig.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef Slein83 het volgende:
Vanavond in de auction house, stonden 2 auto's met een turn 10 logotje, waar dus het slotje van het design normaal staat. Dacht what the fuck. Word 1 van die auto's dus verkocht voor 168 miljoen (iets in die buurt) en weer een andre voor 18 miljoen. Een hack of heeft turn 10 auto's geplaatst? Ze waren niet bijzonder, weet ook niet meer welke het waren aangezien ze op het moment dat ik ze wou bekijken afliepen.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/366886.aspxquote:Quote van het Forza forum:
Unicorn=Rare car that Turn10 puts up on Auction House that you will most likely NEVER have because auctions go past 100 million.
Multiplayer game.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef rudedeltadude het volgende:
waar vind ik die auction house?
in het spel zelf of via de browser van de xbox? (sorry, ben een newb wat 360 betreft)
Heb deze ook gevonden:quote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Hiephiephoera het volgende:
[..]
Heb even moeten zoeken, maar was ook nieuwsgierig.![]()
[..]
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/366886.aspx
http://www.achieve360points.com/game/forzamotorsport2/quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef existenz het volgende:
Hmm om 1 of andere reden krijg ik die "Collect all production cars" achievement nietIk heb toch echt alle class D wagens...
das hoerigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef rival het volgende:
leuk
ben net in ronde 7 van 7 van de endurance nordschleiffe!
loopt me xbox vast!
Naar de paintjob moet je kijken, ik heb alleen de paintjob veranderd, voor de rest heb ik de auto gewoon zo gewonnen. Dus met die velgen.quote:
op straat toch juist? Het is enblijft een stratencircuitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
ach zit alweer in ronde 3et houd me van de straat
ik zit gewoon op de snelweg! tenminste, zo voelt het precies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
op straat toch juist? Het is enblijft een stratencircuit
Oh, dus jij bent datquote:
Gaafquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Mr._Incredible het volgende:
Heb net zitten painten op mijn Ferrari F430
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een 140 kilometer race?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef rival het volgende:
leuk
ben net in ronde 7 van 7 van de endurance nordschleiffe!
loopt me xbox vast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |