coole bakquote:Op zondag 24 juni 2007 02:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
Keihard door de bocht in mijn Hup-Holland-Audi
[afbeelding]
Het verschil tussen replay en normale race in grafische kwaliteit is echt enorm zeg. Dit is dus niet in replay.
hoeveel?quote:
Haha, deze wil je echt niet hoor. Het is mijn career auto en daar ben ik nog niet zo ver mee.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoeveel?
en motorisch welke stage?
haal je wel over rechts in met zijn grote broerquote:Op zondag 24 juni 2007 02:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
Keihard door de bocht in mijn Hup-Holland-Audi
[afbeelding]
Het verschil tussen replay en normale race in grafische kwaliteit is echt enorm zeg. Dit is dus niet in replay.
Eens (tvp)quote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Eigenlijk vind ik een Golf upgraden tot hij ook aan de formule1 mee kan doen niet heel erg realistisch of leuk. Verder dan B upgrade ik ze niet, dan koop ik liever een B auto die ik weer verder upgrade.
Is ook geen gezicht. Een veld met ferrari's en een Golfje.
jawel man dat is grappig, zeker onlinequote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Eigenlijk vind ik een Golf upgraden tot hij ook aan de formule1 mee kan doen niet heel erg realistisch of leuk. Verder dan B upgrade ik ze niet, dan koop ik liever een B auto die ik weer verder upgrade.
Hoezo niet realistisch?quote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
quote:
Is ook zo, gelijke auto's is het gaafst! Want dan komt het echt puur op rijders kwaliteiten aan en niet op wie heeft de dikste bak. En daarbij komend het afstellen voor de baan, wie doet dat het beste!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Fantastisch.
Maar ik race denk ik het liefst wat je op de weg tegen zou kunnen komen. Daarom vind ik het niet leuk om van een middenklasser een racewagen te maken. Het is maar net hoe je het spel wil spelen.
Heb het met de mini gedaan is goed te doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef Black-Hole het volgende:
Zometeen maar weer eens een keer de laatste arcade race proberen. Heb nu wel eindelijk een goede wagen gevonden om het te halen, nu alleen nog foutloos rijden.
Dat heb ik dus ook altijd, tegenwoordig zoek ik gewoon de wagens zonder designs die cheap zijn. Dat werkt best goedquote:Op zondag 24 juni 2007 19:01 schreef Hiephiephoera het volgende:
Zie hier mijn laatste aankoop, Bentley Continental (S943)
[afbeelding]
Ik geef toe, mooi is anders, maar voor ongeveer 5500CR kun je niet alles verwachten.![]()
En ik die van Spanjequote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef existenz het volgende:
Daarintegen heb ik al wel de achievements: "All cars from Korea"
Maar wel 2 auto'squote:
Kunnen de banden ook defect gaan? Nog niet gemerkt...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef rival het volgende:
whoehoe!!! bezweet en al haal ik net de R2 endurance...
in de helft van ronde 39 (zijn er 40) waren alle 4 mijn banden rood en ik wist dat degene achter me ook niet meer zou gaan pitten! dus zat niks anders op dan doorrijden ook de laatste ronde...
met pijn en moeite toch als eerste over de streep gekomen
Je kunt enorm gaan glijden, klapband heb ik nog niet gehad idd...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef X-fi het volgende:
[..]
Kunnen de banden ook defect gaan? Nog niet gemerkt...
Ok. Maar ik heb nooit gemerkt dat de prestaties omlaag gingen!quote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Je kunt enorm gaan glijden, klapband heb ik nog niet gehad idd...
zodra ze rood worden kan je gewoon niet meer zo hard door de bochten! en dus gaan je tijden op zeker omloogquote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ok. Maar ik heb nooit gemerkt dat de prestaties omlaag gingen!
Hier de link voor de setups om een wheelie te makenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:44 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Poging tot een wheelie![]()
En het is wel degelijk mogelijk: http://www.youtube.com/watch?v=hbYE9iEAf7g
Ik ben lvl 34, dus nog 16 levels te gaanquote:Op zondag 24 juni 2007 23:59 schreef gijsje79 het volgende:
Toch wel jammer dat er geen regen in het spel zit.
Sta nu inmiddels op de 70% van me career mode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |