OMG schande! Wat zeg je nuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:12 schreef PM-girl het volgende:
Leuk Misstique! Zijn het pandora-beads?
Die is mooiquote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef NieTTus het volgende:
En deze staat er ook bij, dies echt zo mooi!!(ook al op lijstje zet, waarom zijn er zoveel
)
[ afbeelding ]
Edit: nu in meerdere keren voor $ 312 bestelddit is zo'n ¤ 197! En nu is het genoeg
![]()
![]()
Als het binnen is post ik wel een fotootje!!![]()
Ik vond die zilveren vrij strak voor een tb, vandaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:15 schreef heaven7 het volgende:
[..]
OMG schande! Wat zeg je nuTrollbeads
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:30 schreef Miss_S het volgende:
Mijn eerste 3 kralen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooohquote:
Mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?
@ Mipsie : paars is zooo mooi en eindeloos te combineren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto'squote:Op maandag 14 januari 2008 19:14 schreef NieTTus het volgende:
En of ik verslaafd ben! 1 van de pakjes uit Amerika is trouwens wel onderscheptwas het goedkoopste pakje en moest 20 euro betalen..
Ik heb nu 4 zilveren beads, en 6 glazen, 2 stoppertjes, de armband en een Vis-slotje! Het laatste pakje kwam vandaag binnen, dus ik heb hem eindelijk om! Ik zag op internet ook al de ring, waar je beads in kan wisselenIk ga failliet raken ben ik bang!
weet waar je aan begintquote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef lushlife het volgende:
Als ik zie wat mensen hier maken wordt ik ontzettend hebberig en heel enthousiast. Ben nou eenmaal niet zo'n sieraden mens als in goud en zilver maar dit past opzich heel erg bij me...nog maar eens kijken of ik ermee ga beginnen dan
het handigste is om bij een vriendelijke juwelier een armband vol te rijgen dan kun je zien welke maat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:15 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
OoohDie combi's zijn wel heel erg mooi!
Ik wil hier ook een keer aan beginnen mijn god waar begin ik aan![]()
Vanaf hoeveel beads wordt dit een beetje leuk om te dragen? Ik kan me voorstellen dat het er in het begin niet echt mooi uitziet, zo met pak em beet 5 kralen en een dan te grote armband. Ik ben zelf maar een studentje, dus bedels komen er waarschijnlijk alleen met feestdagen en speciale gelegenheden (wat dan wel weer mooi is en origineel ook een beetje het idee van een bedelarmband geloof ik)
En kan je zo'n armband gewoon online bestellen door bij een normale armband x aantal cm bij te tellen of moet ik toch echt naar een juwelier
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 14 januari 2008 21:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
het handigste is om bij een vriendelijke juwelier een armband vol te rijgen dan kun je zien welke maat je nodig hebt.
Ik zelf heb een pols van 16 cm en mijn armband is met het slotje meegemeten19.5 cm. De armband is dus trollbeads maat 19. TB telt er namelijk de lengte van het slotje al bij. Ik draag mijn armbanden wel erg strak, ik zou eigenlijk mt 20 moeten hebben.
Als je maar een paar beads hebt kun je 1 of 2 stoppertjes aan je armband doen zodat de beads toch verdeeld over de armband blijven zitten. Zo beginnen de meeste mensen hoor, dat is helemaal niet raar.![]()
Dit geeft je een idee hoe je het kunt verdelen met stoppertjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde net een heleboel kralen uit amerika laten bestellenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:14 schreef NieTTus het volgende:
En of ik verslaafd ben! 1 van de pakjes uit Amerika is trouwens wel onderscheptwas het goedkoopste pakje en moest 20 euro betalen..
Ik heb nu 4 zilveren beads, en 6 glazen, 2 stoppertjes, de armband en een Vis-slotje! Het laatste pakje kwam vandaag binnen, dus ik heb hem eindelijk om! Ik zag op internet ook al de ring, waar je beads in kan wisselenIk ga failliet raken ben ik bang!
En ik heb nog meer slecht nieuws voor je : er staat een prijsverhoging aan te komen en er worden nogal wat beads uit de collectie gehaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef Mipsie het volgende:
[..]
Ik wilde net een heleboel kralen uit amerika laten bestellen
leveren ze dus niet meer buiten amerika... heb jij dus nog net "geluk" gehad...
dus nu m'n verjaardags kralen maar in nederland laten halen... krijg ik er alleen wel wat minder
Ik zie dat er een trollbeads topic loopt, ik heb laatst van mijn schoonmoeder die vierde kraal van rechts gekregen met armband en sluiting met een bloem er op, ik vraag me nu af waar ik het beste nieuwe kralen kan halen, ze zijn wel erg mooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mooi hoor, leuke zilveren bedel en wat een leuke kleurtjes heeft dat glas hé ?
@ Mipsie : paars is zooo mooi en eindeloos te combineren.
Nee officieel is er nog niks bekend, wel hoorde ik van mijn juwelier dat hij de kralen van de beige set niet meer kon te bestellen. De bruine knop van de bruine set en de donna van de designerset óók niet. Ze worden gewoon niet meer bijgeleverd maar zijn in de winkels nog wel te koop.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:18 schreef heaven7 het volgende:
@deedeetee, is al bekend welke er allemaal precies uitgaan? En kun je me ff PMen welke nog wel levert aan NL?
Oeh, * egeltje1985 is jaloers...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Mipsie het volgende:
ik ga waarschijnlijk deze 2 setjes krijgen voor m'n verjaardag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De juwelier vertelde mij pas het tegenovergestelde. Op een trollbeads-armband kunnen pandorakralen, andersom werkt het niet, omdat je dan het schroefdraad van de pandora-armband stukmaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb een Pandora armband. Volgens vele passen de kralen van Trolbeads hier ook op. Alleen de stoppers niet. Is dit correct?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |