Correctquote:Op zondag 24 juni 2007 03:03 schreef MREn het volgende:
Tariq Aziz
Kaik!! En zo vallen alle puzzelstukkies samenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
, was mijn roepnaam op het radionetwerk.
Eigenlijk veel te druk, en dit toic is te verslavend... Maar ja, met zo'n icon kan ik natuurlijk niet stil blijven.quote:
Wie? wat? waar?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee klonen van een en dezelfde user gesignaleerd hier. Sund hoor.
Tja, makkelijker kon eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kaik!! En zo vallen alle puzzelstukkies samen
Waaraan zie jij dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee klonen van een en dezelfde user gesignaleerd hier. Sund hoor.
Inderdaad. Hoewel ik nooit zo kapot was van de Beatles vroeger (en ik het nu nog steeds bijna allemaal zeikmuziek vind), zit deze vandaag al weer de hele dag in mn kop. Wel een prima tekst.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:13 schreef Neleos het volgende:
Working Class Hero
van:
John Lennon
Marilyn Manson
Greenday
Ja, tikfoutje.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:20 schreef MREn het volgende:
Richard Branson (als je eigenaar bedoelt)
Nee hoor, is gewoon van de functie x3+y3 = 6xyquote:Op zondag 24 juni 2007 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
onmoggelijke grafiek?
hoerenquote:
quote:
Trustequote:Op zondag 24 juni 2007 03:37 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat een aparte naam voor een wiskundige loop.
Goed, ik ga slapen. Poging tot.
Trusten
Folium betekent blad dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:37 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat een aparte naam voor een wiskundige loop.
Ik vraag alleen naar de grootheid.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef MREn het volgende:
viscositeit, maar waarin dat ook al weer wordt gemeten...ff denken hoor...niet het getal van Stokes...pff...
hoewe ik natuurlijk ook gewoon eerst kan lezen dat er een grootheid wordt gevraagd en geen eenheidquote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef MREn het volgende:
viscositeit, maar waarin dat ook al weer wordt gemeten...ff denken hoor...niet het getal van Stokes...pff...
Dat zullen we dan maar goed rekenen, hoewel het eigenlijk NRC Handelsblad is, en NRC.next volgens mij geen mooie lijfspreuk heeft.quote:
Nee, dat is typisch een formaat om gebrek aan inhoud te verhullenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
tabloid?
Mooi een-tweetje zo.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:59 schreef MREn het volgende:
broadsheet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |