Ik hou niet van musicalfilms, hoewel 8 Femmes, Everyone says I love you en The Rocky Horror Poicture Show ik wel leuk vond om naar te kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Dat geeft niet meisje, smaken verschillen. Ik heb meer dan 600 musicals in mijn kast staan en ben er verzot op
quote:
Net zoals die illegale films uit Azië, waarbij je opeens iemand voor de projector ziet langslopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
Waaronder een stel illegale, opgenomen in het theater zelf.
Cobra4 +1quote:Op zondag 24 juni 2007 01:59 schreef Cobra4 het volgende:
Tasmaanse Duivel?
Ik heb meestal ook een enorme hekel aan musicals maar the wizzard of oz niet. waarschijnlijk omdat ik die als school musical gedaan hebtquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef wyccie het volgende:
Ik vond The wizzard of Oz echt verschrikkelijk.![]()
Ehhhhh:quote:Op zondag 24 juni 2007 02:00 schreef wyccie het volgende:
Wat een schattig beestje.
Die zijn wél liefquote:Wombat?
Eddie is goed. Zijn bijnaam was "eddie the eagle". En zijn achternaam?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oh kom hoe heet ie nou, 'the flying eagle' was toch zijn bijnaam???
Eddie....
Mjah, dat vinden ze van mij ook, zo op het eerste oog, maar dan.........quote:Op zondag 24 juni 2007 02:04 schreef wyccie het volgende:
Toch vind ik het beestje wel iets schattigs hebben.
quote:
Eddie Evans?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar de eerste letter heb je wel goed.
quote:
Hij heeft de zelfde achternaam als de regiseur van de "Pink Panther" films.quote:
Rustig ademk in adem uit ik volg opok niet alles zit nar Glanstubory te kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Dat wisten we al, we zijn o pzoek naar zijn echte achternaam
En dat is 'mquote:
Nie bother.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ahhhhhhh, shyte!
quote:
Even geduld, Tong is, en die heeft 40 topics open en kijkt naar Glastonburyquote:Op zondag 24 juni 2007 02:15 schreef rudedeltadude het volgende:
nieuwe vraag?
Sarcasm,e staat je nietquote:Op zondag 24 juni 2007 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Even geduld, Tong is, en die heeft 40 topics open en kijkt naar Glastonbury
haar vader was een smid?quote:
Heb jaren lang een vriendinnetje in Schotland gehad, en is nog steeds mijn favo vakantie land.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij trouwens met Schotland??
Not even closequote:
quote:
Nee hoor, meer gewenningquote:
Van haar vader?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jaren lang een vriendinnetje in Schotland gehad, en is nog steeds mijn favo vakantie land.
Highlands rules!![]()
Dit antwoord verzin je netquote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef wyccie het volgende:
Die heeft ze gewoon verzonnen?
Dat zou wel heel flauw zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Van haar man??
Zie je dat het makkelijk is.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Van haar man??
Wie heeft dat nummer geschreven ?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Trouwens, bednakt Tong!! Nou heb ik 'because the night' in mijn hoofd
Sja, als pa en ma afvallen .......quote:
En bedankt, ik nu ook.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Trouwens, bednakt Tong!! Nou heb ik 'because the night' in mijn hoofd
quote:
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef tong80 het volgende:
ER + 1
Stand topic 838:
archgallo 1
SaskiaR 1
erkel 1
Berkery 1
wyccie 2
Nembrionic 1
ElizabethR 5
Cobra4 4
ScottTracy 2
tong80 1
Ook goedquote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens.
Evenb gegoogheld
Van Wiki:
Following the release of Wave, Smith, now separated from long-time partner Allen Lanier, met Fred "Sonic" Smith, former guitar player for legendary Detroit rock band the MC5, who adored poetry as much as she did. The running joke at the time was that she only married Fred because she wouldn't have to change her name.
Dus Cobra moet het punt krijgen, want die had het antwoord goed. Ze is gewoon geboren als Patti Lee Smith
ElizabethR +1quote:Op zondag 24 juni 2007 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Mengele
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
En nou moet ik weer aan Marathon Man denken![]()
![]()
Brrrrr, Der Weisse Engel....... creepy!!quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef wyccie het volgende:
Ben jij dat?
quote:
*veegt zweet van voorhoofd*quote:Op zondag 24 juni 2007 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
Mardasson!
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
Zeg, heeft jouw nick dan ook te maken met je 'legerverleden'????
quote:Op zondag 24 juni 2007 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij heb je een paar nieuwe aanbidders cobra![]()
Correctquote:Op zondag 24 juni 2007 03:03 schreef MREn het volgende:
Tariq Aziz
Kaik!! En zo vallen alle puzzelstukkies samenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
, was mijn roepnaam op het radionetwerk.
Eigenlijk veel te druk, en dit toic is te verslavend... Maar ja, met zo'n icon kan ik natuurlijk niet stil blijven.quote:
Wie? wat? waar?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee klonen van een en dezelfde user gesignaleerd hier. Sund hoor.
Tja, makkelijker kon eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kaik!! En zo vallen alle puzzelstukkies samen
Waaraan zie jij dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee klonen van een en dezelfde user gesignaleerd hier. Sund hoor.
Inderdaad. Hoewel ik nooit zo kapot was van de Beatles vroeger (en ik het nu nog steeds bijna allemaal zeikmuziek vind), zit deze vandaag al weer de hele dag in mn kop. Wel een prima tekst.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:13 schreef Neleos het volgende:
Working Class Hero
van:
John Lennon
Marilyn Manson
Greenday
Ja, tikfoutje.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:20 schreef MREn het volgende:
Richard Branson (als je eigenaar bedoelt)
Nee hoor, is gewoon van de functie x3+y3 = 6xyquote:Op zondag 24 juni 2007 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
onmoggelijke grafiek?
hoerenquote:
quote:
Trustequote:Op zondag 24 juni 2007 03:37 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat een aparte naam voor een wiskundige loop.
Goed, ik ga slapen. Poging tot.
Trusten
Folium betekent blad dacht ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:37 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat een aparte naam voor een wiskundige loop.
Ik vraag alleen naar de grootheid.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef MREn het volgende:
viscositeit, maar waarin dat ook al weer wordt gemeten...ff denken hoor...niet het getal van Stokes...pff...
hoewe ik natuurlijk ook gewoon eerst kan lezen dat er een grootheid wordt gevraagd en geen eenheidquote:Op zondag 24 juni 2007 03:46 schreef MREn het volgende:
viscositeit, maar waarin dat ook al weer wordt gemeten...ff denken hoor...niet het getal van Stokes...pff...
Dat zullen we dan maar goed rekenen, hoewel het eigenlijk NRC Handelsblad is, en NRC.next volgens mij geen mooie lijfspreuk heeft.quote:
Nee, dat is typisch een formaat om gebrek aan inhoud te verhullenquote:Op zondag 24 juni 2007 03:57 schreef Yurithemaster het volgende:
tabloid?
Mooi een-tweetje zo.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:59 schreef MREn het volgende:
broadsheet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |