quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:34 schreef AudreyHepburn het volgende:* AudreyHepburn legt c_c op een sofa en aait over haar hoofd. Vertel.
![]()
.
Punt 1 ging over iemand die denkt dat ze God herself is, want in dat labiele hoofdje van d'r heeft zíj gelijk en niets kan die bekrompen tunnelvisie verbreken.
Punt 2 was een algemene mening. Ik hou niet van mensen die provoceren om het provoceren. Ik ben dan misschien intolerant of bekrompen, maar ik vind het onzin om constant de aandacht te leggen op het feit dat je anders bent. Dit naar aanleiding van de Gaypride, wat ik een onzinnige provocatie vind. Maar als ik dat zeg is dat omdat ik iets tegen homo's heb, of omdat ik Moslima ben en dus homo's van daken wil gooien, of omdat ik de cultuur niet begrijp, of omdat ik dom ben. Ik heb niéts tegen homo's, maar ik vind de jankcultuur die het provocerende deel van de homo's zich nog wel 's eigen maakt strontvervelend. Laatst was er bijvoorbeeld een nieuwsbericht dat de COC een veiligheidscrisis gaande vond in Nederland, omdat er het afgelopen jaar vier (4) homo's aangevallen waren vanwege hun geaardheid. De regering moest meer geld stoppen in de veiligheid van homo's, want er was een groot, gróót probleem.
Heel erg voor die 4 mensen, dat meen ik oprecht, maar er worden dágelijks kinderen in elkaar geramd door ouders, bejaarden verwaarloosd in bejaardentehuizen, gehandicapten misbruikt en dan hebben we het nog niet over rassenproblematiek.