hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!quote:Op zondag 24 juni 2007 11:16 schreef Pheno het volgende:
Over een drie kwartier op weg naar een familie bbq
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier schijnt de zon en ziet het er goed uit, hopelijk gaat dat voor jouw omgeving ook gelden! Have fun!L_L
JortK
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:14 schreef BrandX het volgende:
ik blijf voorlopig van deze genietenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef crossover het volgende:
'Middag!
Nog even wachten tot den vrouwmensch uit de douche is en dan lekker ontbijten
Ik heb gebakken ei, krassantjes, theequote:
Theequote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
goed bezig, eetsmakelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 12:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gebakken ei, krassantjes, thee, en broodjes
Is bij mij om de hoek dus ik hoef niet eens naar buitenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
TVParkpop.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, Houniet:W
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebbenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eer!
Hoe is het met je telefoon?
[afbeelding]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben:r
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
En hoe is het met jou?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met kpn prima, alleen ze sturen nou ineens een rekening van 40 euro, voor 4 keer betalingsherinneringen, die ze op 1 dag verstuurd hebben
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lenney
Check wat ik gister voor naam op een pakketje aantrof:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/66nbw2h.jpg[/img]
Kan ik dat zomaar geoorloofd niet betalen?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet betalen natuurlijk! Dan hadden ze die kosten gelijk in rekening moeten brengen bij je, en niet nu. Geschil is opgelost, basta.
[afbeelding]
[..]
Super! gisteren zijn drie van de vier nederlands kampioen geworden, en ben er nog steeds ondersteboven van!
[afbeelding]
ja joh, die maatschappijen proberen me er op een of andere manier altijd bij de naaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |