Goed gedaan M_Mquote:
Ik heb nog steeds geen cursus "Smileys-voor-dummies" ontvangen, Eer!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan dat best een doen, maar niet hier, zit niet thuis
Morgen weet je meer!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
en ik ben nog niet uit de jouwe
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
Heb geen flauw idee hoe dat moet...quote:Op zondag 24 juni 2007 16:14 schreef BrandX het volgende:kom weer eventjes buurten.
OA of eer, kan een van jullie twee dezemixen met
?
dus dat je eenmet zwaaihandje krijgt?
[afbeelding]
Nou je het zegt....quote:Op zondag 24 juni 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen cursus "Smileys-voor-dummies" ontvangen, Eer! [afbeelding]
Plezier gehad gisteren?quote:
Jazekerquote:Op zondag 24 juni 2007 17:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plezier gehad gisteren? [afbeelding]
Schatjequote:
TS, weet je dat die L uit de TT moet wieberen?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nou je het zegt....![]()
Die zou ik ook ontvangen.... Eer?! [afbeelding]
Cross... zou jij de TT kunnen fixenquote:
lieffiequote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
TS, weet je dat die L uit de TT moet wieberen?
[..]
Cross... zou jij de TT kunnen fixen?
Daar ben ik me volledig van bewust...quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
[..]
Ja.... please!quote:Cross... zou jij de TT kunnen fixen?
Ik had eerst CCLXXXXV gedaan, maar toen bedacht ik me dat dat onjuist is, dus ff wat backspaces gedaan, maar niet genoeg...quote:
NATUURLIJK leef ik nog lieverdquote:
gelukkig maar dat je nog leeftquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
NATUURLIJK leef ik nog lieverd [afbeelding]
Beetje druk weekend gehad, maar dat maakt niet uit
Jazeker....maar he, ze zeggen niet voor niets: onkruid vergaat nietquote:
Veranderen in wat?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
[..]
Cross... zou jij de TT kunnen fixen?
De L dan hequote:
mwah weinig gedaan eigenlijk straks naar HMH Damien Rice, ik had moeten studeren voor tentamen morgenavond weinig van gekomen as usualquote:Op zondag 24 juni 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker....maar he, ze zeggen niet voor niets: onkruid vergaat niet
Beetje leuk weekend gehad wel?
Whehe ... Dat "had moeten" en "weinig van gekomen" klinkt mij bekend in de orenquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah weinig gedaan eigenlijk straks naar HMH Damien Rice, ik had moeten studeren voor tentamen morgenavond weinig van gekomen as usual
quote:
tentamen is om 19.30 dus morgen nog wel tijdquote:Op zondag 24 juni 2007 17:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe ... Dat "had moeten" en "weinig van gekomen" klinkt mij bekend in de oren....
Je hebt morgen vast nog ff tijd voor je tentamen....
Mijn weekend was vooral druk. Gister gewerkt van 8:00 tot 20:30, daarna bij vrienden thuis wat zitten ouwehoeren, pilske drinken enzo. Vanochtend gezwommen, of nouja, mijn groepje begeleid bij het examenzwemmen. Alle 3 geslaagd voor hun C-diploma.
Vanmiddag niet veel gedaan... zelfs bietje geslapen
Zo laat nog tentamen jaquote:Op zondag 24 juni 2007 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tentamen is om 19.30 dus morgen nog wel tijd![]()
tot 21.30, tja her dus ook voor deeltijdmensen enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo laat nog tentamen ja? En dan tot 22:30 ofzo
?
Damn... dat zou ik dus echt 3x niks vinden he.
Das wel zuurquote:Op zondag 24 juni 2007 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tot 21.30, tja her dus ook voor deeltijdmensen enzo
Doedoei liefiequote:
quote:
ik ga zo naar de Macquote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Ja... helemaal niets doenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Was een goeie pizza hequote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Ome MPG gaat net als JortK helemaal niets doenquote:
En JortK gaat net zoals MPG ook een bakkie koffie scorenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ome MPG gaat net als JortK helemaal niets doen, maar wel MET een bakkie koffie erbij
![]()
Het is al avond, beetje laat of niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
iemand avondplannen?
Jazeker, waarvoor mijn dank.quote:
Lekker freaky als ik het zo hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
ik zit de film isolation te kijken, een ierse film... kent iemand die? vreselijk bizar en gruwelijk!
Bijna afgelopen...
brrrr
heel spannend, heel realistisch en gewoon ronduit.... brrrr....
Vertel vertel!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
ik zit de film isolation te kijken, een ierse film... kent iemand die? vreselijk bizar en gruwelijk!
Bijna afgelopen...
brrrr
heel spannend, heel realistisch en gewoon ronduit.... brrrr....
ja, en vooral ook veel koeien!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vertel vertel!
Gaan er mensen dood?[afbeelding]
halflifequote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, en vooral ook veel koeien!
en dingen die door een mislukt experiment niet meer voor kalven door kunnen gaan.....
brrrr
check de link.
http://www.tv-links.co.uk/show.do/4/437quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed:)
vertel nooit van gehoord btw HOI iedereenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed
koop hem dan..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef JortK het volgende:
Ik ben op zoek naar Layer Cake de film... die is zo goed
http://www.moviemeter.nl/film/25285quote:Op zondag 24 juni 2007 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vertel nooit van gehoord btw HOI iedereen
* luisterd Korpiklaani - Happy boozer * op Kink Aardschok enige keer dat veronica iets goed organiseert* MEtal radio
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff mensen die alleen maar downloaden..als iets echt goed is koop je het toch gewoon!
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Via cross over is de snelste manier om op het topic te belanden maar hoi ^_^
heerlijke verleppende week gehad , ben moe en zit weer eens Family guy te downloadenprachtige serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |